Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: Witam wszystkich forumowiczów

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    22
    BMW
    750iL e32
    Skąd
    Kraków

    Witam wszystkich forumowiczów

    Witam,

    Na początek kilka słów o mnie.
    Na imię mam Łukasz i od urodzenia mieszkam w Krakowie. Obecnie jestem studentem astronomii 1 rok ( wyrzuconym, ale jeszcze chodzę na zajęcia jak mam chwile czasu) pracuję na elastycznych warunkach w firmie EBC ( hamulce ) oraz kończę policealną szkołę w zawodzie mechanika samochodowego ( z zamiłowania do samochodów ). Od czerwca planuję się wybrać na studia magisterskie.
    Tyle o mnie.
    Do tej pory jeździłem:
    - VW POLO pierwszej generacji w wersji rajdowej ( 6 miechów )
    - Nissan Primera P11 GT 99 rok 2.0 B+G sekwencja, wersja przedliftowa ( po 4 kolizjach, z czego 1 z mojej winy postanowiłem nie dopieszczać auta i służyło jako dojazd do pracy, uczelni ) służyła mi prawie 3 lata, bardzo sympatyczny samochód, polecam jakby ktoś się zastanawiał nad kupnem.
    - BMW e30 1.6 90 r. z silnikiem 2.0 przeznaczona do KJS /nauki driftu. Niestety trudności finansowe ograniczyły przygotowanie auta do zaspawania mostu, wyrzucenia tapicerki i kanapy z tyłu i ogarnięcia silnika ( filtry płyny itp ). Obecnie służy do rzadkiego polatania na mokrym i do nabijania zniżek.

    Tyle z offtopu.