- 
	
	
		
			
			
				Zaawansowany Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
							
							
						
						
				
					
						
							Wentylator ruszył ale jest dalej problem.
 Kręcąc pokrętłem od nawiewu nie ma płynnej regulacji.
 Przykładowo:
 Start z pozycji 0, zapalają się zielone kropki na przyciskach, wentylator rozpędza się wraz z zakresem na pokrętle do max, chodzi chwilę i zwalnia gdzieś na 50% zakresu, następnie nie reaguje na regulację.
 Kręcimy pokrętłem i nagle załapie, zjeżdzamy z obotów na 0.
 Wentylator wyłącza się i, gasną zielone światełka na panelu i sam po chwili się włącza na niskich obrotach, zapalają się zielone światełka.
 Co dalej kolego? :(
 
 
 
 
 
 
 
- 
	
	
		
			
			
				Zaawansowany Użytkownik
			
			
			
			
				
					
						  
 
					    
				 
 
			
				
				
						
						
							
						
				
					
						
							Powodem zamieszania z ostatniego postu był mój błąd. 
 Pierwszą próbkę  po poprawkach lutów na mieczu robiłem na panelu totalnie rozebranym ze wszystkiego, był tylko wpiete wtyczki ponieważ chciałem sprawdzić czy świecą żarówki  które wlutowałem wcześniej.
 Siłę nadmuchu regulowałem bolcem mocującym pokretło w panelu.
 Na płytce panelu przy regulacji obrotów dmuchawy i temp kierowcy znajduje się taki czarny mini przełącznik
 który zostaje w pewnym momencie wciśniety przez wypustkę  pokretła  w chwili obrotu.
 Gdy skręciłem panel na gotowa no bo żarówki świeciły zdobiłem próbę i co...
 WSZYSTKO ZAPITALA AŻ MIŁO :D :D
 Powodem całej awari okazały się zimne luty na mieczu.
 Dla potomnych dodam że szczotki do wentylatora muszą być miedziano - weglowe.
 Jeszcze raz dzieki za podpowiedzi :)
 
 
 
 
 
 
 
 
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
	
		
		
			
				 Uprawnienia umieszczania postów
				Uprawnienia umieszczania postów
			
			
				
	
		- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-  
Zasady na forum