Strona 3 z 9 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 83

Wątek: Vanos w m62tu

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    ma być cicho, może poszukaj na YT j filmów z klepiącymi vanosami i prawnymi i będziesz wiedział mniej więcej co i jak

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    np cos takiego to lipa http://www.youtube.com/watch?v=WRbUVwJzD4I ???

    generalnie jesli chodzi faktycznie jak diesel to oznacza ze jest lipa.

    zobaczymy jutro co sie okaze.

    czy moze mi ktos dac jakiegos linka dotyczacego eksploatacji tych silnikow??? byl bym wdzieczny

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    99% silników m62tu ma głośne vanosy. Silnik musi mieć poniżej 150k by vanosy były praktycznie nieslyszalne :/

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    to juz nie rozumie vanos ma byc slyszalny czy nie. co eliminuje dobry vanos. ta co ponia jade ma 300k km najechane. nie ma chodzic jak diesel to wiem napewno.
    pomocy prosze!!!

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik Awatar grabol
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    1,649
    BMW
    BMW e10 2002ti, e39, X5 4.8is
    Skąd
    Warszawa / St.Miłosna
    Jeśli ma najechane 300k to napewno chodzi po dbr rozgrzaniu jak dieslel! 99% tych silników tak już niestety chodzi i jest dość normalne. Silnik m62tu przede wszystkim musi mieć dobre i równomiernie ciśnienie na cylindrach. Silnik który teraz kupiłem (m62tuB44) ma ok 13bar na zimnym.

  6. #26
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    czyli sprawdzic cisnienie a tym klekotanie to zbytnio sie nie przejmowac???

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez matty Zobacz posta
    np cos takiego to lipa http://www.youtube.com/watch?v=WRbUVwJzD4I ???

    generalnie jesli chodzi faktycznie jak diesel to oznacza ze jest lipa.

    zobaczymy jutro co sie okaze.

    czy moze mi ktos dac jakiegos linka dotyczacego eksploatacji tych silnikow??? byl bym wdzieczny
    Hehe kolego przytoczyłeś moje "byłe" vanosy, jeśli chcesz mogę nagrać Ci jak chodzi mój silnik po wymianie vanosu.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    bardzo chetnie poslucham :-)

  9. #29
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    aso przewidziało wymianę rozrządu dla tego motoru co 200 tys... 99% klepie bo nikt tego praktycznie nie robi, przyzwyczajenie ludzi ze łańcuch jest wieczny.. klepiący vanos nie skreśla auta, ale wróży kosztowną wymianę owych elementów rozrządu.. wielu pisze ze ten typ tak ma i można tak jeździć, ale wszystko jest do czasu..

  10. #30
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2010
    Posty
    25
    BMW
    e39 & e36
    Skąd
    wawa p-śl
    czyli generalnie jest czesc ekspolatacyjna? jakie sa koszty wymiany? na co jeszcze zwrocic uwage przy tym siniku?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •