Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 56789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 84

Wątek: Bicie kierownicy podczas hamowania BMW 750

  1. #61
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez vmasher Zobacz posta
    Ja walcze kolejny dzien i zero efektow. Ale mam nowe spostrzezenia. Bucie wystepuje tylko podczas hamowania i tylko od predkosci 130-80km/h.

    Sprawdzone dzisiaj po raz kolejny piasty i tarcze - wszystkie te podzespoly igla. Auto znowu wyszarpane na stacji - zero nawet najmiejszych luzow.
    Wymienilem takze tarcze i klocki tyl na TRW - rowniez niepotrzebnie.

    Chyba musze zabrac sie za przekladnie kierownicza, ale szczerze mam juz serdecznie dosyc :-/

    Do tej pory wymienione

    Tarcze i klocki przod (ATE)
    Tuleje wahaczow bananow (LEMFORDER)
    Wahacze alu przod (LEMFORDER)
    Drązek długi + obydwie końcówki (RUVILLE)
    Tulejka drążka (LEMFORDER)
    Tarcze i klocki tył (TRW)
    Wahacze tyl przednie i tylne (Febi)

    Sprawdzone ponadto wszystkie tuleje z tyłu, wszystkie piasty czujnikiem zegarowym, amorki, sprężyny oraz poduszki amortyzatorow - obie osie

    Jak widzicie - temat wyczerpany - pozostaje przekladnia :-/
    Niekoniecznie, szarpaki były na stacji dla ciężarówek?
    Była jakaś duga opinia mechanika (rzadko który ogarnia jak się nie specjalizuje w naszym aucie)?
    Byłeś u blonskiego (diagnoza nic nie kosztuje chyba - upewnij się)?

  2. #62
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez vmasher Zobacz posta
    Shebi i co pomoglo ?

    Jak tak bede zmienial wszystkie dobre czesci, bo ktoś gdzieś słyszał to nie bede mial w koncu pieniedzy na tankowanie ;-)

    A tak serio to jutro biore sie za przekladnie, bo juz nic innego mi nie zostalo :-/
    Nowe banany lemfordera.

  3. #63
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Bylem na 3 stacjach juz - bo tez myslalem ze moze jakies "pseudo diagnosci". Na kazdej rozkładają ręce.

    Nie byłem u Błońskiego, bo raz że mam do Wawy 100km, a dwa ze brak czasu z powodu pracy :-/

    Jutro jade na kolejną podobno najlepszą stację w promieniu 50km ode mnie na:

    ustawienie zbieżności kół
    pomiar prześwitu
    pomiar masy przy kole
    sprawdzenie kierowalności
    pomiary symetrii pojazdu/ nierównoległości osi
    pomiar różnicy kątów skrętu
    pomiar maksymalnego kąta skrętu
    pomiar zaburzenia zbieżności w funkcji zmian wielkości prześwitu
    pomiary rozstawu osi i rozstawu kół
    kontrola wymiarów nadwozia :-P

  4. #64
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Ta rada jednego z kolegów odnośnie oryginalnych tulei nieglupia.
    Części febi też niezbyt budzą moje zaufanie.

  5. #65
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Na stacjach dla ciężarówek są mocniejsze szarpaki i więcej wychodzi... Czasem :-P

  6. #66
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Wczoraj wszystko sprawdzone i zrobiona geometria od nowa, pomierzone poszarpane i qrwa wszystko ksiazkowo, a jak bilo tak bije. Jutro mam wolne wiec wywalam kolumne kierownicza zeby sie jej przyrzec.

    Zadtanawiam sie jeszcze czy moze amortyzatory moglyby robic takie jaja ? Chociaz nie moge powiedziec zeby wykazywaly jakiekolwiek objawy zuzycia, ale niewiem czego juz mam sie czepic. Na diagnostyce pokazaly po 78-79% ale ja akurat temu nie wierze :-P

  7. #67
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Jak najbardziej amorki mogą być winne , wskazania na diagnostyce nie są miarodajne.

    Jak stare masz amorki ?

  8. #68
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Amorki mam sachsa zmieniane okolo rok temu na nowe, do tego jamexy -35, ale to raczej bez znaczenia

    wiem ze wskazania na diagnostyce sa o kant d*py potluc, dlatego nawet nimi sie nie sugeruje.

    Ogolnie amorkow bym sie nie czepial, ale zaczynam juz wymyslac.

    Ale... ale pojawila sie jeszcze jedna rzecz dzisiaj - zauwazylem ze przestal chyba dzialac servotronic, albo cos innego z ukladem wspomagania - wspoma chodzi wyraznie ciezej i "tępiej". Dodam ze poziom plynu jest ok i plyn jest czysty

    Niewiem czy ma to jakies powiazanie z biciem kiery, czy poprostu przypadek :-/

  9. #69
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Mi sachsy na tyle padły w rok (przód dalej się trzyma). Haka nie mam, a były wymieniane łącznie ze wszystkimi gumami oraz sprężynami oryginalnymi nowymi.

    A jak mocniej hamujesz, nie tylko dotykasz to bicie ustaje?

  10. #70
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Tak. Ale "mocniej" mam na mysli dosyc zdrowe depnięcie w pedał :-) wtedy bicie kiery ustaje zupelnie

    Zastanawia mnie tez ten przedzial 130-80km/h

    Hamujac np ze 180km/h do 130km/h jest bicie, potem wyrywa kierownice od 130 do 80, a od 80 do 0 juz jest spokoj

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •