Pokaż wyniki od 1 do 10 z 84

Wątek: Bicie kierownicy podczas hamowania BMW 750

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Ja tak naprawdę miałem ostatnio wibracje w mesiu również. Tam zawias pancerny, nie to co w BMW. Wszystko wymienione, szlag mnie trafiał, lekkie wibracje powyżej 100km/h. W końcu nowe opony plus pięć razy wyważanie i na razie spokój. Podjechałem na Huntera i gość powiedział, że nowe opony wzystkie jak leci mają duże tolerancje bicia i niektóre auta są na to bardzo wrażliwe. Byłem świadkiem jak gość reklamował nowe Micheleny w dwuletnim MLu bo tak trzepało całym autem. Wyważali mu już kilka razy i po jakimś czasie wracał.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 02-10-2015 o 17:57
    pozdrawiam Bartek

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Ja tak naprawdę miałem ostatnio wibracje w mesiu również. Tam zawias pancerny, nie to co w BMW. Wszystko wymienione, szlag mnie trafiał, lekkie wibracje powyżej 100km/h. W końcu nowe opony plus pięć razy wyważanie i na razie spokój. Podjechałem na Huntera i gość powiedział, że nowe opony wzystkie jak leci mają duże tolerancje bicia i niektóre auta są na to bardzo wrażliwe. Byłem świadkiem jak gość reklamował nowe Micheleny w dwuletnim MLu bo tak trzepało całym autem. Wyważali mu już kilka razy i po jakimś czasie wracał.
    To rzeczywiście potwierdzam - nie tak dawno zmieniałem dwa nowe komplety opon i rzeczywiście trzeba było wytwarzać po dwa razy, drugi raz po kilku tyg. jak się "ułożyły", bo zaczęły bić.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •