Strona 9 z 9 PierwszyPierwszy ... 789
Pokaż wyniki od 81 do 84 z 84

Wątek: Bicie kierownicy podczas hamowania BMW 750

  1. #81
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Velocityraptor Zobacz posta
    Szukałem dziury w całym bo nie było komfortu zawieszenia (na dziurach przenosiło drgania na kierownicę, niby nie stukało a jednak był jakby luz, kierownica skakała na boki delikatnie przy pokonywaniu muld).
    Po wyjęciu amortyzatorów okazało się że można jednym palcem sobie go wciskać do końca i delikatnym ruchem wysunąć do końca. Po prostu pełnią funkcje dekoracyjne. Poprzedni właściciel jakieś Julesy założył bóg wie kiedy.

    Oczywiście na SKP po 80% obie strony.

    Po tych wszystkich przejściach wiem jedno. Jeśli coś jest nie tak w zawieszeniu po kupnie auta to nie ma co słuchać mechaników - trzeba rozebrać całe zawieszenie, powymieniać co trzeba i złożyć. I stać przy mechaniku i z oka nie spuszczać.
    Hehe co do słuchania to się zgodzę (tezb miałem kiedyś przejścia jak się słuchałem)

  2. #82
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Velocityraptor Zobacz posta
    Święte słowa. 95% mechaników powinna się mianować wymieniaczami części. Z drugiej strony komu dziś chce się wysilać?
    Sa tacy, tylko że kosztują 2x tyle...

  3. #83
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów

    Post

    Dlatego co sie umie to powinno sie samemu ogarniać jak sie ma smykałkę do roboty i chęci ;)

    Swojego czasu borykałem sie z problemem szarpania itd ( okazało się ze to przepływka ) a gość ktory naprawia tylko BMW .... jak pojechalem to zaczął ewidentnie mnie odganiać.. a ze to gaz to bedzie ciezej to znaleźć a ze to byl taki jeden to nawet 10.000 zl zostawil itd itd.. ogolnie podejcie tego mechanika jest takie ze jak ktos ma bmw to traktuje go jak debila jak sie przyjedzie i wie to co on ( bo rzekomo on w BMW serwisie pracowal kiedys i teraz wszyszkto wie )..... Glupie czujniki parkowania jak mi w trojce padl.. jak powiedizlame mu ze wiem ze ten zwalony jest bo nie slychac pstrykania z czujnika to mialem wrazenie ze albo on debila udaje albo ze mnie chce zrobic pytajac "nie slychac pukania, ten uszkodzony" ??
    Oczywiscie mnialem racje bo wczesniej podpytalem kolegow z forum jak to ogarnac zeby wiedziec co zepsute jest.

    Także koledzy ja rozumiem ZUS itd bo sam tyle bule co miesiac i wiem co to znaczy. Ale albo sie mowi klientowi ze nie nie podejmuje sie tego albo nie ma czasu na to a nie robi na sile wszyustko wymienia tylko nie to co potrzeba.

    Tak na marginesie wszystko ;)
    Ostatnio edytowane przez marcin8181 ; 16-10-2015 o 09:30

  4. #84
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Oczywiście też masz racje ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •