Strona 6 z 9 PierwszyPierwszy ... 45678 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 84

Wątek: Bicie kierownicy podczas hamowania BMW 750

  1. #51
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Zanim zaczniesz wymieniać piasty wywal te tuleje lemfordera załóż orginał 210zł komplet u mnie te tuleje padły po 500km i ponownie było bicie przy hamowaniu lemforder zszedł na psy z tymi tulejami te elementy zawieszenia tylko w oem.Jak wtedy dalej będzie walić to dopiero ogarniaj piasty choć jak chcesz założyć coś nie orginalnego to wątpię w powodzenie tej wymiany

  2. #52
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    A nie jest tak ze Lemforder robi dla bmw ?

  3. #53
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    A nie jest tak ze Lemforder robi dla bmw ?
    nawet jeżeli to w innej specyfikacji

  4. #54
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Shebi i co pomoglo ?

    Jak tak bede zmienial wszystkie dobre czesci, bo ktoś gdzieś słyszał to nie bede mial w koncu pieniedzy na tankowanie ;-)

    A tak serio to jutro biore sie za przekladnie, bo juz nic innego mi nie zostalo :-/

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Velocityraptor
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    315
    BMW
    było E38 750i, będzie E38 750i
    Skąd
    OKR
    Piast nie wymieniaj na oślep. Pomierz je najpierw czujnikiem.

  6. #56
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    podepne sie do tematu..

    U mnie tez wystepuje taki bicie przy hamowaniu ale u mnie efekt ten potreafi byc rowniez przy np powolnym dojezdzaniau czy tez jak sie przemieszcam w korku i lekko nacisne na hamulec to takie poszarpywanie jakby tarcze krzywe byly .. wcesniej nie bylo tego.. po zmianei na Bosch`a i jezdzie chyba juz z 2 rok od dluzszego czasu taki objaw jest.. ale czasem potrafi to ustac.. czasem przy wiekszej predkosci jak hamuje to pojawia sie objaw a czasem nie.. nie wiem od czego to zalezne jest.. i tez mnie to drazni.....

    ktos ma pomysl w moim przypadku ???

  7. #57
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Ja walcze kolejny dzien i zero efektow. Ale mam nowe spostrzezenia. Bucie wystepuje tylko podczas hamowania i tylko od predkosci 130-80km/h.

    Sprawdzone dzisiaj po raz kolejny piasty i tarcze - wszystkie te podzespoly igla. Auto znowu wyszarpane na stacji - zero nawet najmiejszych luzow.
    Wymienilem takze tarcze i klocki tyl na TRW - rowniez niepotrzebnie.

    Chyba musze zabrac sie za przekladnie kierownicza, ale szczerze mam juz serdecznie dosyc :-/

    Do tej pory wymienione

    Tarcze i klocki przod (ATE)
    Tuleje wahaczow bananow (LEMFORDER)
    Wahacze alu przod (LEMFORDER)
    Drązek długi + obydwie końcówki (RUVILLE)
    Tulejka drążka (LEMFORDER)
    Tarcze i klocki tył (TRW)
    Wahacze tyl przednie i tylne (Febi)

    Sprawdzone ponadto wszystkie tuleje z tyłu, wszystkie piasty czujnikiem zegarowym, amorki, sprężyny oraz poduszki amortyzatorow - obie osie

    Jak widzicie - temat wyczerpany - pozostaje przekladnia :-/

  8. #58
    Zaawansowany Użytkownik Awatar warszawa_24
    Dołączył
    Feb 2015
    Posty
    151
    BMW
    E32 M60B30
    Skąd
    Słubice
    Pozostaje podmiana kół kompletnych jeszcze, geometria i przekładnia :)

  9. #59
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Zapomnialem o tym, że koła już podmienione na 16" zimówki, które pięknie i lekko woziły mnie przez cały okres zimowy bez zadnych objawów. Oczywiście obydwa komplety kół wyważone :-/

    Geometrię już robiłem, ale jako że nie ufam temu zakładowi jutro pojadę raz jeszcze. Juz przy worku pieniędzy jaki wydałem te parę $$ nie robi mi ŕóżnicy :-(

  10. #60
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez vmasher Zobacz posta
    Ja walcze kolejny dzien i zero efektow. Ale mam nowe spostrzezenia. Bucie wystepuje tylko podczas hamowania i tylko od predkosci 130-80km/h.

    Sprawdzone dzisiaj po raz kolejny piasty i tarcze - wszystkie te podzespoly igla. Auto znowu wyszarpane na stacji - zero nawet najmiejszych luzow.
    Wymienilem takze tarcze i klocki tyl na TRW - rowniez niepotrzebnie.

    Chyba musze zabrac sie za przekladnie kierownicza, ale szczerze mam juz serdecznie dosyc :-/

    Do tej pory wymienione

    Tarcze i klocki przod (ATE)
    Tuleje wahaczow bananow (LEMFORDER)
    Wahacze alu przod (LEMFORDER)
    Drązek długi + obydwie końcówki (RUVILLE)
    Tulejka drążka (LEMFORDER)
    Tarcze i klocki tył (TRW)
    Wahacze tyl przednie i tylne (Febi)

    Sprawdzone ponadto wszystkie tuleje z tyłu, wszystkie piasty czujnikiem zegarowym, amorki, sprężyny oraz poduszki amortyzatorow - obie osie

    Jak widzicie - temat wyczerpany - pozostaje przekladnia :-/
    Niekoniecznie, szarpaki były na stacji dla ciężarówek?
    Była jakaś duga opinia mechanika (rzadko który ogarnia jak się nie specjalizuje w naszym aucie)?
    Byłeś u blonskiego (diagnoza nic nie kosztuje chyba - upewnij się)?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •