Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 84

Wątek: Bicie kierownicy podczas hamowania BMW 750

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Ja tak naprawdę miałem ostatnio wibracje w mesiu również. Tam zawias pancerny, nie to co w BMW. Wszystko wymienione, szlag mnie trafiał, lekkie wibracje powyżej 100km/h. W końcu nowe opony plus pięć razy wyważanie i na razie spokój. Podjechałem na Huntera i gość powiedział, że nowe opony wzystkie jak leci mają duże tolerancje bicia i niektóre auta są na to bardzo wrażliwe. Byłem świadkiem jak gość reklamował nowe Micheleny w dwuletnim MLu bo tak trzepało całym autem. Wyważali mu już kilka razy i po jakimś czasie wracał.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 02-10-2015 o 17:57
    pozdrawiam Bartek

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    Ja tak naprawdę miałem ostatnio wibracje w mesiu również. Tam zawias pancerny, nie to co w BMW. Wszystko wymienione, szlag mnie trafiał, lekkie wibracje powyżej 100km/h. W końcu nowe opony plus pięć razy wyważanie i na razie spokój. Podjechałem na Huntera i gość powiedział, że nowe opony wzystkie jak leci mają duże tolerancje bicia i niektóre auta są na to bardzo wrażliwe. Byłem świadkiem jak gość reklamował nowe Micheleny w dwuletnim MLu bo tak trzepało całym autem. Wyważali mu już kilka razy i po jakimś czasie wracał.
    To rzeczywiście potwierdzam - nie tak dawno zmieniałem dwa nowe komplety opon i rzeczywiście trzeba było wytwarzać po dwa razy, drugi raz po kilku tyg. jak się "ułożyły", bo zaczęły bić.

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    ttrol nie pocieszasz mnie :) A wyważali mu na hunterze?

  4. #4
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    ttrol nie pocieszasz mnie :) A wyważali mu na hunterze?
    tak ten sam zakład, przyjechał jak robili moje koła.
    pozdrawiam Bartek

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Zaczynam rozmyślać czy przez tył bicie nie przenosi sie na przod ?? Bo juz pomyslow mi brakuje :-/

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez vmasher Zobacz posta
    Zaczynam rozmyślać czy przez tył bicie nie przenosi sie na przod ?? Bo juz pomyslow mi brakuje :-/
    Czytałeś ten meeknet.co.UK?
    Z mojego doświadczenia to ze coś nie dawno robiłeś to nie znaczy że jest tak wszystko dobrze i zrobione.
    Może też masz luz na przekładni, ramieniu... A może znów tuleje bananów do wymiany - bardzo czułe są...

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Nie masz tak daleko to podjedz tu: blonski.com.pl tylko zarezerwuj sobie parę godzin czasu na wszelki wypadek, bo to taki mcdrive - przyjeżdżasz,bez umawiania się czekasz w kolejce, diagnoza, robota (jak nie masz części i oni nie mają to regeneracja od razu, ja zawsze biorę części moje), geometria i zwykle jest po problemie. Robią tylko zawieszenia, praca jak na taśmie na 5 stanowisk. Dosyć kompetentni nawet w sprawie naszego dosyć wymagającego zawieszenia i ciężkiego auta .

  8. #8
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Panowie wszystkie elementy wyszczególnione tutaj http://meeknet.co.uk/E38/E38_Shimmy.htm zostały już praktycznie zastąpione nowymi :/

    dzisiaj zmieniłem po raz setny koła i ciągle to samo - pomysłów już brak :/

    chyba wymienię te chol*rne piasty

    ehhhh... nie sądziłem, że to napiszę, ale mam już dosyć tego auta

    dziwne jest dla mnie to że tłucze tylko podczas "dotknięcia" pedału hamulca i tylko powyżej 80km/h
    Ostatnio edytowane przez vmasher ; 05-10-2015 o 10:52

  9. #9
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Zanim zaczniesz wymieniać piasty wywal te tuleje lemfordera załóż orginał 210zł komplet u mnie te tuleje padły po 500km i ponownie było bicie przy hamowaniu lemforder zszedł na psy z tymi tulejami te elementy zawieszenia tylko w oem.Jak wtedy dalej będzie walić to dopiero ogarniaj piasty choć jak chcesz założyć coś nie orginalnego to wątpię w powodzenie tej wymiany

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Też kiedyś aż do piasty doszedłem, ale nic to nie pomogło :-P

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •