Strona 4 z 9 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 84

Wątek: Bicie kierownicy podczas hamowania BMW 750

  1. #31
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    Tarcze i klocki ATE wymieniane 2 miechy temu. Wczoraj mierzylem dla pewnosci tarcze na tokarce - zero bicia
    Ostatnio edytowane przez vmasher ; 02-10-2015 o 12:23

  2. #32
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Jakie zmierzyłeś bicie tarczy?
    pozdrawiam Bartek

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Pawliko
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    931
    BMW
    Audi A5 Coupe 2.7 TDI S-line
    Skąd
    Szczecin / Gryfice
    Blog
    4
    Piasty pod tarczami wyczyszczone na błysk przed montażem?
    Były:
    VW Jetta A2
    Opel Astra G Caravan
    BMW E32 730i[*][*]
    VW Passat B5 Variant
    BMW E38 728iA
    BMW E39 535iA
    Audi A3 8P 2.0T++
    Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
    BMW E91 318d+
    VW Phaeton 3.2
    Astra GTC OPC Line
    Mercedes CLK W209 200K lift
    BMW E90 320dA 177KM 08'

  4. #34
    Początkujący Użytkownik Awatar vmasher
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    73
    BMW
    E30 + E36
    Skąd
    WZW
    ttrol przyrządem na tokarce (takim zegarowym)

    piasty wyczyszczone jak przysłowiowa p*zda anioła :P

    Juz nie mam pomysłów. Niewiem czy wymieniać piasty, czy przyjrzeć się jeszcze przekładni. To bicie nie jest typowe dla hamulców, bardziej bym powiedział że "trzepie całą budą" aż widać jak lusterka zewnętrzne drgają :-/

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Velocityraptor
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    315
    BMW
    było E38 750i, będzie E38 750i
    Skąd
    OKR
    Sam z tym walczę, sprawdź jeszcze czujnikiem zegarowym czy piasty nie mają bicia.

  6. #36
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Nie pytałem jak mierzyłeś, tylko jakie miałeś wyniki :)

    Bywa też tak, że przy miękkich tulejach górnych wahaczy podczas hamowania tak zmienia się geometria plus zbieżność, że zaczyna telepać. Ale jeżeli nie dokuczają Ci wibracje podczas normalnej jazdy to szukałbym dalej w hamulcach.

    tutaj masz podbny temat, we wszystkich 7er jest ten problem, więc nie kieruj się tym, że to e65

    http://7er.pl/showthread.php/43034-D...110-130/page13

    nie ma co tematów powielać.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 02-10-2015 o 12:55
    pozdrawiam Bartek

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Przejrzyj www.meeknet.co.UK i shimmying czy jakoś tak - fajne rady byly

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    A tylne tarcze dobre ?? Nie czytałem całego tematu, ale pamietam jak sąsiadowi waliło aute w hondzie i też byłem pewny że to przednie tarcze a sie okazało ze tył. Zmienił i idealnie.

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    U mnie tez bicie mam. W kazdej e38 i e65 mialem. Wymienione polowa auta i i tak delikatnie bije.
    Przy delikatnym dotchnieciu hamulca bije. Jak mocniej wcisne to przestaje. Wymienione wszystko to co u autora tematu plus nowe felgi i nowe piasty. Nic sie nie zmienia. U mnie auto cale wpada w wibracje. Zbieznosc ustawiana 3 razy. Opon nie tnie itd.
    Pzdr.

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Próbowałeś na aucie doważyć ?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •