zakładam, że twój silnik to m60b40...
Przerabiałem to samo co ty i też wydawało mi się, że mam wydmuchaną uszczelke pod głowicą ALE nie słuchaj tych pierdół z początku postu, że jak jest twardy wąż to idzie ciśnienie do układu. W KAŻDEJ E38 jak się NAGRZEJE silnik wąż robi się TWARDY BO ROBI SIĘ CIŚNIENIE!!! Od tego jest korek na zbiorniczku zeby to ciśnienie upuścić jak będzie zbyt duże...(tak jak pisał arturo193)
CHCESZ MIEĆ PEWNOŚĆ?? Jedz sprawdzić czy masz CO2 w układzie chłodzenia- koszt 20zł u mnie w Przemyślu i już będziesz wiedział.
1. NA 89% masz gdzieś nieszczelność w układzie!!! sprawdź przede wszystkim !!!CHŁODNICĘ!!!(korek spustowy z płynu), RURY, ELEKTROZAWORY gdzieś musi puszczać płyn...
2. Sprawdził bym jeszcze nagrzewnice- jeżeli ci parują tak strasznie szyby (zakładam, że filtry przeciwpyłkowe wymieniłeś PRAWDA?) OBJAW BĘDZIE TAKI, ŻE CZUĆ przy włączeniu ogrzewania płyn i parują szyby (dość bardzo) a po tym jak juz odchodzi para z szyb co zostaje coś "tłustego"