Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: M60B40 uszczelka pod głowicą?

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    zakładam, że twój silnik to m60b40...
    Przerabiałem to samo co ty i też wydawało mi się, że mam wydmuchaną uszczelke pod głowicą ALE nie słuchaj tych pierdół z początku postu, że jak jest twardy wąż to idzie ciśnienie do układu. W KAŻDEJ E38 jak się NAGRZEJE silnik wąż robi się TWARDY BO ROBI SIĘ CIŚNIENIE!!! Od tego jest korek na zbiorniczku zeby to ciśnienie upuścić jak będzie zbyt duże...(tak jak pisał arturo193)
    CHCESZ MIEĆ PEWNOŚĆ?? Jedz sprawdzić czy masz CO2 w układzie chłodzenia- koszt 20zł u mnie w Przemyślu i już będziesz wiedział.
    1. NA 89% masz gdzieś nieszczelność w układzie!!! sprawdź przede wszystkim !!!CHŁODNICĘ!!!(korek spustowy z płynu), RURY, ELEKTROZAWORY gdzieś musi puszczać płyn...
    2. Sprawdził bym jeszcze nagrzewnice- jeżeli ci parują tak strasznie szyby (zakładam, że filtry przeciwpyłkowe wymieniłeś PRAWDA?) OBJAW BĘDZIE TAKI, ŻE CZUĆ przy włączeniu ogrzewania płyn i parują szyby (dość bardzo) a po tym jak juz odchodzi para z szyb co zostaje coś "tłustego"
    Ostatnio edytowane przez dOOm_PL ; 21-03-2012 o 10:31
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2012
    Posty
    55
    BMW
    740iL e38, 735iA e38, 520 e12
    Skąd
    Mysłakowice k/Jeleniej Góry
    "ALE nie słuchaj tych pierdół z początku postu, że jak jest twardy wąż to idzie ciśnienie do układu. "


    W każdym samochodzie jak się nagrzeje, robią się węże twarde. Ale jeżeli nie możesz ich trochę ścisnąc,bo sa jak beton, to coś jest z ciśnieniem w układzie. I to nie sa pierdoły, tylko fakt

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar dOOm_PL
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    455
    BMW
    740iA individual;) / e36 Coupe
    Skąd
    Przemyśl
    Cytat Zamieszczone przez cosworth Zobacz posta
    "ALE nie słuchaj tych pierdół z początku postu, że jak jest twardy wąż to idzie ciśnienie do układu. "


    W każdym samochodzie jak się nagrzeje, robią się węże twarde. Ale jeżeli nie możesz ich trochę ścisnąc,bo sa jak beton, to coś jest z ciśnieniem w układzie. I to nie sa pierdoły, tylko fakt
    "twardy wąż" to rzecz względna- jeden złapie będzie twardy i się wystraszy ze uszczelka mu poszła. A ciśnienie to nie zawsze wina nieszczelności z komory spalania- uszkodzony korek przy zbiorniczku lub termostat cały czas zamknięty i gotuje wodę, padnięta pompa itd. Na forum już było, że krućce urywało ale nie zawsze przez padniętą uszczelkę.
    A tą nieszczelność można stwierdzić po tym jak się zrobi test, bo jest najdroższą opcją i wychodzenie z założenia, że to właśnie to może doprowadzić do zawału posiadacza 7ki ( 2 głowice- dojść która to i robota to spooory wydatek)
    takie jest moje zdanie...
    Jade wolno ale ciagle przed toba:)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •