Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: M30

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #9
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Hej, może ja kiedyś się tu wypowiem tak dokładnie jak Ty, jednakże teraz nie mam czasu. W każdym razie uważam, że nie ma co płakać przy M70, to i tak najtańsze V12 do serwisowania na rynku. Silnik jest prosty i łatwy w diagnozowaniu jeżeli ktoś zna się dobrze na elektryce. Mechanika tego silnika jest niezniszczalna, trochę ciasno, ale w każdym V12 jest ciasno. Cały remont uszczelki głowicy plus planowanie oraz cała góra z regeneracją głowic i nowymi wszystkimi uszczelkami to koszt mniejszy niż 4 PLN za części, robocizna około 3 tych. Spróbujcie chociaż wyremontować w ten sposób V8 Mercedesa 5,6 litra z W126, sama regeneracja pompy wtryskowej to jest niebagatelny problem. Pominę już V12 z W140, ponieważ ten silnik był od początku skierowany do ludzi nie liczących pieniędzy w ogóle.

    Małe P.S Uszczelki kolektorów ssących od e38 po lifcie (data produkcji uszczelek od 97) zostały zrobione tak, że mają zamki po obu stronach uszczelki, co umożliwia zakładanie ich wielokrotnie bez utraty szczelności, zatem spokojnie można kupować używki. Uszczelki do e38 przed liftem zamek był tylko po stronie dolotowej, a w e32 nie było w ogóle zamków i to był problem. Także mit obalony przeze mnie już dawno, a sprzedał mi to mój mechanik od BMW. U mnie pracują dwie używki 97 i 98 oraz dwie nowe, wszystko bez zarzutu. Ciężko było dostać używki po lifcie, bo rozebranych e38 750 po lifcie nie ma dużo.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 21-03-2012 o 07:13
    pozdrawiam Bartek

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •