też sugerujesz wymienić jedno a co zresztą przyglądać sie sparciałym wykończenią tych lamp przecież jak tego nie wymieni to woda daje pod maske całe lampy są zalone i zabłocone itp to musi się pocić
też sugerujesz wymienić jedno a co zresztą przyglądać sie sparciałym wykończenią tych lamp przecież jak tego nie wymieni to woda daje pod maske całe lampy są zalone i zabłocone itp to musi się pocić
jak tamte zrobiłem na glanc wraz z szlifowaniem polerowaniem szkieł to znowymi też sobie poradze ale częśći sam nie wykonam moge zatkać uszy i wyskoczyć z kasy
poliftowy nie ale poprzedniej tak
Kolego jak chcesz szybki kurs na żywo to w piątek będę w Żorach około godziny 14.00-15.00. Możemy się spotkać to Ci na szybko wyjaśnię sprawę.
joe white chyba za ostro bo tu kolega focha chyba strzelił ( http://narzekaj.pl/images/img_80.jpg ).
kruger32 tak szczerze co ma być zalane jak po demontażu lampy, sprawdzeniu stanu szkła i obudowy pod kątem pęknięć oraz wymiany uszczelki ma przeciekać???
Trochę wody zawszę się dostaje na lampę chociażby przy myciu. Jak wszystko jest całe i uszczelka w porządku to nie ma co tu więcej wymieniać za 500zł. No chyba, że bardzo chcesz.
"W czasie deszczu gdy wiatr wieje, słychać Alfę jak rdzewieje."
52,51zł
http://www.oryginalneczesci24.pl/szu...se=63128361290
155,73zł
http://www.oryginalneczesci24.pl/szu...se=63128387085
Ceny ASO bez upustów.:p Suma na dwie strony 416,48zł,
Moje pytanie jest takie, po co wymieniać element nr 21, skoro ta uszczelka ma za zadanie uszczelniać pokrywę silnika względem reflektora, a nie samego szkła względem obudowy:???
Oczywiście każdy wymienia to co chce.
no cóż jeżeli kogoś drażni zaparowana lampa to zparciała uszczelka a z pewnośćią taka jest też go będzie kuła po oczach przynajmniej w moim przypadku tak jest i tym sposobem z 40 zrobiło się ponad 400 trochę na moje wychodzi
Idąc tym tropem, to drażnił będzie zmatowiały klosz, który to do polifta kosztuje 700/szt.. Gumowa pokrywka z tyłu w ksenonach też już pewnie sparciała i trza by zmienić, więc kolejne 150/szt.. Odbłyśniki też już pewnie najlepsze lata mają za sobą... i tak można dojść do 4000 PLN bez problemu.
Żeby nie parowało trza się zainteresować stanem uszczelki pod kloszem. No i samym kloszem, czy nie popękany albo wyszczerbiony.
Idąc tym tropem, to na samochód ( nie tylko BMW ) można wydać wszystkie posiadane pieniądze bo tu uszczelka, tam jakiś plastik i tak zawsze znajdzie się coś co drażni oko i wypadało by wymienić. Jedni powiedzą: dobra, ale po co. Inni robią to bo chcą mieć lśniącą perełkę w każdym calu. Tyle, żeby mieć perełkę czasami wystarczy trochę własnej pracy. Szkła można wypolerować, odbłyśniki dać do regeneracji, no gumka jak pęka to tylko wymiana i zamiast 500 czy 1000zł mamy ładną błyszczącą lampę za 200. Chyba, że ktoś ma kasę i się nie szczypie z niczym.
P.S Szwagier niedawno oddał lampy ( ksenony ) do regeneracji odbłyśników ( słabo świeciły ) i polerki. Zapłacił 160zł za lampę. Jest błyszcząca i ma dużo lepszy zasięg światła.
Ostatnio edytowane przez krzysiek7er ; 20-03-2012 o 20:36
"W czasie deszczu gdy wiatr wieje, słychać Alfę jak rdzewieje."