Wiec tak zdjelem nerki praktycznie 90 % bez inwazyjnie .I jest problem linka od lewego zamka spadla i nie wiem jak to otworzyc , sam zatrzask nie chce sie ruszyc bo zapewne jest zabezpieczony czyms ma ktos jakis pomysl ?
Wiec tak zdjelem nerki praktycznie 90 % bez inwazyjnie .I jest problem linka od lewego zamka spadla i nie wiem jak to otworzyc , sam zatrzask nie chce sie ruszyc bo zapewne jest zabezpieczony czyms ma ktos jakis pomysl ?
linka jest zaczepiana na zamek od tyłu zamka po prostu nachodzi okrągłym oczkiem na okrągły bolczyk spróbuj dojść śrubokrętem i ustawić linkę równolegle do tego bolczyka a następnie spróbuj ją wcisnąć czym na niego.
Przytoczę swoją metodę,ktorą otwiera sie maskę w kilka minut...mi to zajęło kilka godzin ale ja to robilem metodą prób i błedów ale teraz gdy masz nerki na wierzchu podaję gotowy przepis...skopiowany tekst z widomosci,która wysłalem gościowi na innym forum i otwaorzył maskę w 5 minut......Zamek od strony kierowcy ma dwie linki...ta która wchodzi od strony błotnika i ta która wychodzi w stronę drugiego zamka od strony pasazera.I właśnie od tej strony...czyli od strony linki wychodzacej musisz wepchnąć coś w miarę sztywnego...ja użyłem rurki miedzianej hamulcowej.Musisz ją wsadzić najlepiej w ten otwór,ktorym wychodzi ta linka jeśli uda Ci się ja stamtąd usunąć a jesli nie to delikatnie pod nią masz malą szczelinę którą wepchniesz tę rurkę i po prostu musisz pchnąc ten rygielek od zamka i wtedy maska odskoczy.Ważne jest żeby całą operacje robić właśnie od strony linki wychodzącej bo od strony linki wchodzacej czyli od strony lewego błotnika jest to niemożliwe.Musisz trochę wygiac ten przewód hamulcowy w taki lekki banan o długości około 25 cm i postarac się go wsadzić właśnie dokładnie w miejsce wychodzącej linki albo zaraz kolo niej i wyczuć albo pokombinować i pchnać ten rygielek...jest on zaraz po włożeniu tego przewodu około 1-2 cm.Powodzenia i mam nadzieję,że pomoglem...napisz jak Ci poszło.
Jeśli trzyma Ci zamek od strony pasażera to musisz usunąć kratkę z tej strony i tam też masz miejsce,żeby dostać się jakimś haczykiem przy miejscu gdzie wchodzi linka i tam znajduję się rygielek ale tego trzeba pociągnąć w stronę do silnika...to jest łatwiejsze niż otwarcie zamka od strony kierowcy.Pozdrawiam.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
chodzi dokladnie o ten zamek co piszesz czyli jak stoje przed samochodem to ten od lewej strony linka sie zerwala,spadla nie wiem .Probowalem podwazac rygiel ale on jest blokowany tak jak piszesz od strony wchodzenia tej linki .i wlasnie tam jest sprezyna mam na nia napierac ? czy w nia cos wsadzic i tam naciskac ??
Wcale nie...linka zakończona jest takim małym metalowym cylinderkiem albo kulką...już teraz nie pamiętam i wciskana jest w taki mały zatrzaski w tym dzyndzelku,że się tak wyrażę:D,w zamku...i właśnie tam ten zatrzask luzuje się albo ten cylinderek wyrabia się i nie trzyma w tym zatrzasku i linka po prostu wypada...trzeba ją po włozeniu zabezpieczyć...ja użyłem dwóch opasek zaciskowych do przytrzymacia tych linek i trzeciej opaski sciągającej te dwie opaski do siebie...wtedy nie ma możliwości aby linki ponownie spadły.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
no dobra rozumiem ale ty mi mowisz jak mam ja zamocowac a ja musze najpierw ten zamek otworzyc bo teraz to ja tej linki tam nie wsadze i nie zabezpiecze bo ledwo reke tam wkladam
Rygielek w zamku od strony pasazera musisz pociągnąć w stronę silnika a od strony kierowcy pchnąć w stronę błotnika.
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...
dobra ide pokombinowac zaraz bede i napisze co z tego wyszlo
dobra od poczatku stoje przed maska zagladam przez lewa nerke .Widze zamek i widze otwor gdzie wchodzi linka (gdzie powinna wchodzic) .Mam wsadzic cos i naciskac od strony wejscia tej linki ?? bo probowalem teraz srubokretem gdzie ledwo tam reke wlozylem i nic .Jeszcze mi sprezyna wylazla od strony wejscia linki
Volvo V70 T5 2.3 turbo 250KM 2002,Mercedes CLS 500 2005,Honda CRv 2.0 2007,BMW X5 4.4 2001...