Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 29 z 29

Wątek: m60 duży wyciek oleju z silnika! Pomocy!

  1. #21
    Szczerze?
    Pierwszy raz slysze zeby te aluminiowe dekle byly pokrzywione.
    Jesli bedziesz naprawial, to przypadkiem nie zdejmuj glowic.
    A czy przy skladaniu mechanik na naroznikach dekli i przy ciezkich do uszczelnienia miejscach posmarowal plynna uszczelka lub chocby silikonem?
    Jesli nie, to juz wiesz ze to mechanik powinien zaplacic/naprawic na swoj koszt.
    Technologia (w/g TIS) BMW kaze skladac wlasnie na plynna uszczelke.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    o tych miejscach łączeń uszczelek wiem... mechanik uszczelnił to wg TIS, widziałem w czerwcu jak mi to składali pełną dokumentację z TIS więc tego chyba nie lekceważyli...
    głowic nie ściągam, ale trzeba zdjąć kapy zaworowe i rozebrać wszystko z przodu...

    PS o tych krzywych kapach to teżmi sie wydaje... lekko kpina... powiedział mi to szef tego serwisu... :x

  3. #23
    Vip Vip Awatar max mt
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,156
    BMW
    E38 735iA i E39 530d
    Skąd
    Koszalin
    Dołączę się do tematu mam do wymiany uszczelki pod pokrywami zaworów, jaką trzeba zastosować procedurę ktoś ma to opisane, chciałem wymienić to sam? Czy jest jakiś specjalny silikon?
    ~~ черный бумер ~~
    Moje BMW - E38 735iA M62 i E39 530d M57
    EX - E30 316i, E34 525i, E32 730iA, E34 525TDS'A

  4. #24
    Ja to robilem koledze z naszego forum w 2 godzinki na.... parkingu w markecie. Zastosowalem to, co stosuje sie w ASO - nazywa sie Easy Gasket (latwa uszczelka). Sadze ze jakis dobry silikon do uszczelek mozesz tez zastosowac, ale TYLKO markowy

    Jesli idzie o krzywe dekle to nie sadze, ale wszystko sie moze zdarzyc. W 750 nigdy sie nie zdarzala uszczelka pod glowiacami, a jednak robilem raz..

    Pogadaj z mechanikiem czy cos podejrzewa, bo naprawa (uszczelnienie przodu w M60) nie jest ani trudna, ani czasochlonna

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    sylwek... podaj mi namiar satelitarny do ciebie to będę 7 na lawecie rano w środe... :D
    u mnie... to jest mega meksyk dla mechaników... ;) myślę, że problemem będzie zła jakość silikonu użytego do naprawy w czerwcu... jadę rano w środę do tego mechanika, który robił mi auto w czerwcu i z nim porozmawiam...

    uważam, ze wydając mi teraz w piątek auto przegiął na max... silnik leci tak, ze po 50km mam szklankę oleju w osłonie silnika... więc nie naprawił wycieku... a na sobotę rano wiozę ślub...

    jedno pytanie: czy aby te osłony łańcucha zdjąć muszę zdjać pokrywy zaworów i wszystkie cewki?? czy można to rozbierać od przodu tylko?? wg niego(tego mechanika) trzeba rozbierać wszystko od góry.

    Sylwek... jesli mozesz mi określić mniejwięcej czas potrzebny na tą naprawę?? :medit:

  6. #26
    Pokrywki musisz koniecznie zdjac, ale to najlatwiejsza czesc roboty ;)

    Jesli cieknie spod tego duzego, to klopot jeszcze wiekszy, bo musisz jeszcze szarpnac miske (mala) i flansze na wale korbowym. Jesli to tak duze wycieki, to latwo bedzie zlokalizowac. Musisz umyc silnik i obserwowac...

    Pospiech jest zlym doradca i trzeba troche czasu poswiecic.

    czas operacyjny na trzy dekle- jesli wszystko idzie gladko, a nigdy nie idzie gladko :hah: - to z 6 godzin roboty.

    Jesli nie ruszali ci dekla duzego to moze byc latwiej - tylko dekle zaworowe i przednie na glowicach

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    zdejmowane było wszystko... bo wyciek w czerwcu był z zaślepki kanału wysokiego ciśnienia... aby to dokręcić trzeba było wyciągnać tą dużą pokrywę... zaślepka jest dokładnie na krzyżu(kto rozbierał to wie...;))wzmocnienia, które trzyma alternator... :D
    jutro jadę rano do mechanika i będę z nim rozmawiał... jeśli będzie mi robił jakieśproblemy to wtedy sam się za to biore... :razz:

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    323
    BMW
    745iLi320i
    Skąd
    Murowana Goślina
    silnik ponownie rozbierany, wymieniane wszystkie uszczelki kap od łańcucha... olej nie leci...

    teraz obroty biegu jałowego są na połowie 1000 a powinny być na tej pierwszej kresce, auto więcej pali... gdzie szukać przyczyny?? co może być powodem?? dodam, że wcześniej chodził tak gdy włączyłem klimę... :/

    ech... mam już dość tego wszystkiego... chyba faktycznie będe musiałzakasać rękawy i zrobić sobie to auto sam albo podjechać np do sylwka.

  9. #29
    Trzeba poszukac czy aby przypadkem nie podsysa gdzies powietrza, jak zachowuja sie sondy. Nic innego nie przychodzi mi do glowy na chwile obecna...

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •