-
Zaawansowany Użytkownik
właśnie sobie piwo otwieram... zlałem olej do czystego naczynia... i tu klops... 6000km przejechane a olej wygląda jak w dieslu... szybciutko do sklepu i nowe filtry i olej... :/
odkręciłem alternator, pompę wspomagania i już widze całą łapę :D tylko ta śruba przy wężach jest chyba nie do odkręcenia bez wywalenia węży... :razz:
co z akku?? jak odłączę go to będą przykre niespodzianki?? np rozkodowane kluczyki??
teraz widać panowie dokładnie... leci z łączenia łąpa-silnik
lete kręcićdalej :D
-
użytkownik
Pieknie - trafna diagnoza. Powodzenia. Jak rozlaczysz akku to tylko radio poprosi o kod. Powodzenia
-
użytkownik
w pilotach masz baterie - więc aku odłączaj śmiało - problemów nie będzie
-
Zaawansowany Użytkownik
panowie... lecie dalej, oringi nowe... :/
widok silnika bez łapy

krople pojawiają sie na końcu odlewu kanału olejowego patrząc na rysunek za kablem idącym do alternatora.
Łapa szczelna, zaślepka też. ?? :D co to może lecieć?? po wczorajszej(albo dzisiejszej)nocy... walka trwała do 2 rano.... nie zniechęcam się. :D
PS chociaż sobie chwile posiedziałęm w e38... ;D ;D ;D
-
użytkownik
Przyjrzyj sie dokladnie lapie - moze peknieta. Sprubuj moze przykrecic lape, odkrec swiece i chola walem w prawo. Napedz go recznie - moze pojdzie na tyle cisnienie. Po Twoim zdjeciu widac, jakby olej pryskal na silnik. Jesli to bylaby uszczelka pod miska - ciekloby ciagle a nie po odpaleniu. Spod rozrzadu tez nie - bo i tam nie ma cisnienia. Weze cale? Lapa nowa w ASO to koszt w granicach 100 PLN :/
-
Zaawansowany Użytkownik
łąpę oglądaliśmy chyba z godzinę, to tamtędy nie leci... leci ewidentnie z góry, jak złożyłem to wszystko do kupy to odpalony bez paska chodziłchwilę i nie leciało... po złożeniu visco, alternatora i pompy wspomagania uruchomiony silnik i zaczęło lecieć znów... kropla zbiera się przy końcu odlewu(ścianka boczna) zaraz przy obudowie łańcucha, w momencie gdy jest amontowany alternator to ledwo widać ...
jak mi się uda to jutro zdejmuję wszystko z przodu... chcę pooglądać sobie trochę...
łańcuch jest smarowany rozbryzgowo?? czyli olej jest tam, a spływając po ściance mógłby przy nieszczelności opuścić chyba komorę łańcucha?? ;D
http://bmwfans.info/original/E38/Lim...1/ill-11_1412/
na tym rys widać, że kropla pojawia się pod zaślepką, której nie widziałem... to jest na końcu kanału olejowego... tylko trzeba zdjąć całą kapę od łańcucha...
:D trzeba chyba zakasać rękawy... :razz:
-
Zaawansowany Użytkownik
dałem za wygraną... nie dałem rady... jutro autko wędruje do warsztatu... mam nadzieję, że usuną ten wyciek i będzie si... :/
-
Zaawansowany Użytkownik
panowie i panie... luźna zaślepka technologiczna w bloku... po rozebraniu wszystkiego okazało się, ze jest odkręcona... po prostu luźna... co ciekawe w moim m60 pompa oleju jest dokręcona dobrze.
Jutro chyba wyjadę autem :D
-
Zaawansowany Użytkownik
:D :D :D auto chodzi jak szalone... a dzisiaj jest 13... jak usłyszałem ile kosztuje dokręcenie zaślepki w m60 to padłem... :D najważniejsze, że silnik jest na razie suchy
Pozdrawiam wszystkich, którzy chcieli mi pomóc i wypowiedzieli się w tym temacie.
:D
:D mniejwięcej tak wyglądałem dzisiaj za kierą...
-
Zaawansowany Użytkownik
Odświeżam temat...
wycieki z prawej i lewej strony... w zasadzie cała obudowa łańcucha cieknie... wymienione były wszystkie uszczelki na nowe ori przy tej poprzedniej naprawie. Mechanik twierdzi, ze mogą być powykrzywiane osłony... :razz:
Jesli ktoś miał jakieś problemy z uszczelnieniem osłon łańcucha rozrządu w m60/m62 to napiszcie jak to można rozwiązać...
w zasadzie trzeba wszystko rozkładać jeszcze raz... :?
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum