Z tego co zauważyłem:
- Gródź trzeba zmodyfikować, ale tylko boki pod pompę hamulcową i puszkę na sterowniki
- bezpieczniki w angliku są we wnętrzu w obu schowkach, część w dużym schowku jak w E39 czy e46, a część w tym małym obok kierowcy
- nagrzewnica jest taka sama dla europy i anglika
- lampy świecą w drugą stronę, mając soczewki da się przestawić na US(symetryczne światło), można zmodyfikować przesłonę mieć europę. W przypadku zwykłych lamp(poliftowe halogenowe) jest gorzej
- pamięć fotela masz po niewłaściwej stronie(w sumie to można by pokombinować dokładając pamięć lewego fotela i mieć dwa)
- wiązki z przednich drzwi po prostu zamieniasz stronami. moduł kierowcy trzeba zmienić(profilowanie w boczku), nie pamiętam jak z modułem drzwi pasażera, ale chyba też, w E39 tylne szyby zaczęły mi pracować odwrotnie(chcąc otworzyć z poziomu kierowcy lewy tył, otwierała się prawa)


Tyle pamiętam. W dziale off-topic jest mój temat jak należy tego nie robić ;)