Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
Co do prawdziwego remontu M30 to jak najbardziej możemy rozmawiać, tyle że moje poglądy na ten temat są wysoce niepopularne - koszty samych materiałów do podstawowej naprawy bieżącej jaką jest wymiana uszczelki pod głowicą z podstawową obróbką przekraczają prawie DWUKROTNIE cenę całego takiego silnika z allegro (ostatnio po 700 zł?)
za 700 zł to sądzę że kupisz co najwyżej M30 do remontu. Na pewno wałek kiepski będzie i zawory już nieszczelne. Od kiedy to wymiana uszczelki pod głowicą to "naprawa bieżąca"? :) Może jeszcze pisze w instrukcji co ile ją wykonać? ;)

Ciekawe są granice czym dla jednego jest eksploatacja a dla innego psucie się auta, jeden mówi że auto mu się popsuło jak musi zmienić amortyzatory a drugi jak robi remont głowicy nazywa to eksploatacją :)