Pokaż wyniki od 1 do 10 z 72

Wątek: swap czy remont

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar sz4l0ny
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    2,755
    BMW
    e32
    Skąd
    Kraków
    Nie istnieje tani i dobry swap R6 na V8 w tym aucie.

    Napisz coś więcej o tym popsutym 3.5 to może uda się przybliżyć szczegóły tego co trzeba na nim wykonać.

    Co do prawdziwego remontu M30 to jak najbardziej możemy rozmawiać, tyle że moje poglądy na ten temat są wysoce niepopularne - koszty samych materiałów do podstawowej naprawy bieżącej jaką jest wymiana uszczelki pod głowicą z podstawową obróbką przekraczają prawie DWUKROTNIE cenę całego takiego silnika z allegro (ostatnio po 700 zł?)

    Jeśli więc założeniem od początku ma być "TANIO" to daruj sobie, bo tłumaczenia że "tanio już było" i "musi być drogo żeby było tanio" już były nie raz.
    Czarne e32 w benzynie!


  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez sz4l0ny Zobacz posta
    Co do prawdziwego remontu M30 to jak najbardziej możemy rozmawiać, tyle że moje poglądy na ten temat są wysoce niepopularne - koszty samych materiałów do podstawowej naprawy bieżącej jaką jest wymiana uszczelki pod głowicą z podstawową obróbką przekraczają prawie DWUKROTNIE cenę całego takiego silnika z allegro (ostatnio po 700 zł?)
    za 700 zł to sądzę że kupisz co najwyżej M30 do remontu. Na pewno wałek kiepski będzie i zawory już nieszczelne. Od kiedy to wymiana uszczelki pod głowicą to "naprawa bieżąca"? :) Może jeszcze pisze w instrukcji co ile ją wykonać? ;)

    Ciekawe są granice czym dla jednego jest eksploatacja a dla innego psucie się auta, jeden mówi że auto mu się popsuło jak musi zmienić amortyzatory a drugi jak robi remont głowicy nazywa to eksploatacją :)

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    299
    BMW
    E24 - 635 CSi, E32 - 750iL, E34 - 530i
    Skąd
    KRK
    Blog
    12
    Od kiedy to wymiana uszczelki pod głowicą to "naprawa bieżąca"?

    :D

    Od wtedy, kiedy e32 wjechało pod strzechy, dostało holokaust w stylu 'awantura', osiemnastocalowe koło i wunderbaum o zapachu 'New car', a jego tylne błotniki pokryło błoto z obokkurnika.

    @morfonysta - zrób remonta. Żaden swap, na jednostkę używaną, nabytą w naszym kraju nie wyjdzie Tobie i Twojemu budżetowi na dobre, jeśli chcesz ze swoim samochodem zostać na dłużej.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •