Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 31

Wątek: [ wnetrze] Woda pod wykładzina

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa

    [ wnetrze] Woda pod wykładzina

    Jakis czas temu zauważyłem dziurę w podłodze <strona pasażera przód> no i woda pod wykładzina. Dziura zaspawana, zakonserwowana, ale mokro nadal jest pod wykładzina. Innej dziury w podłodze raczej nie ma. Wody w układzie chłodzenia tez nie ubywa. Gdzie szukac przyczyny?

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    teraz wielu zalewa i to po drzwi...

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar marek1132
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,939
    BMW
    BMW e32 735 iL
    Skąd
    Częstochowa
    Musisz mieć skorodowaną grodzię,a gdzie to sami musicie zlokalizować.U mnie woda przedostawała się z prawej strony wentylatora nagrzewnicy.Zdejmij schowek i wszystkie plastiki,maskownicę głośnika w nadkolu,odegnij wykładzinę podłogi.Niech ktoś plewa auto dużą ilości wody,napewno wtedy zlokalizujesz którędy woda się przedostaje.Ja w ten sposób doszedłem do nieszczelności.
    "Myślenie to najcięższa praca z możliwych i pewnie dlatego tak niewielu ją podejmuje." - Henry Ford

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez Aldik
    teraz wielu zalewa ...
    chyba krew

  5. #5
    Tak, najlepiej lać dużo wody w okolice podszybia i patrzeć w środku namacalnie skąd cieknie, ewentualnie rozbierając poszczególne elementy deski i okolic. Przyczyn może być dużo. Coś takiego jak dziurawe progi wykluczam (to miał kolega w Uno :D) Ale z takich bardziej realnych, to miałem ostatnio w pracy dwa takie przypadki wody w środku. Pierwsza była nowa Octavia, w której nieszczelność była na łączeniu ściany grodziowej z przedłużeniem słupka "A" (tą częścią schowaną jak by za błotnikiem)nię i elementem konstrukcyjnym podtrzymującym tenże błotnik. Drugie było E46fl w którym to woda leciała do środka przez dziurkę w ścianie grodziowej którą przeciągnięto kabelki od alarmu. Po stronie pasażera po ostatnich deszczach stało 3-4cm wody :] A takich dziurek mogą być dziesiątki...
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    To pracy co nie miara mnie czeka. Juz mnie denerwuje ta woda pod wykładzina. Myslalem ze jak uszczelnie podłogę to bedzie ok a tu bez zmian. Gdzies na forum wyczytalem ze to nagrzewnica moze byc nieszczelna
    . Ale nie widze by ubywalo płynu chłodzącego. Wiec nie pozostaje nic innego jak dziura w grodzi.

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Górną czesc wykładziny czyli ta co opiera sie o ścianę jest sucha.

  8. #8
    No jak góra wykładziny jest sucha, to rzeczywiście musi gdzieś dołem zaciągać. Rozbieraj wszystko po kolei i szukaj aż do skutku. Nagrzewnice lubią zdechnąć i puścić płyn pod nogi pasażera, ale po pierwsze primo- w końcu by wywaliło komunikat o zbyt niskim poziomie, po drugie primo- przy walniętej nagrzewnicy lejącej do środka szyby strasznie parują i robią się lepkie (ewentualnie winny jest filtr kabinowy, ten w schowku, ale wtedy szyby nie są takie oleiste), no i po 3 primo- ultimo- poznał byś że masz na podłodze płyn chłodniczy, bo jest taki tłusty, no i stąd też szyby na tłusto zaparowane. No bo sytuację, że układ chłodzenia masz zalany zwykłą wodą, raczej wykluczam. Tak więc najlepiej odciągnąć wykładzinę, osuszyć wszystko dokładnie (np wstawić przy otwartych drzwiach na kilka godzin jakiś grzejnik mały z wiatraczkiem) no i potem już lać wodą i suchą łapką namacalnie poszukiwać źródła wody. Możesz próbować lać w okolicach szczeliny drzwi/błotnik, no i jak by się miało taką zagiętą końcówkę z kółkiem (np. Karchera) do mycia podwozia, to by można jeździć pod autem i lać od spodu.
    Ex BMW: E34 525i '89, E38 740i '95, E38 750 iL '00, Jag X330

  9. #9
    Vip Vip
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    1,677
    BMW
    e32 735ia + dupowóz :D
    Skąd
    mazury
    Blog
    21
    miałem kiedyś takiego lota w e34 :] jak wywalilem wykladzinę(gąbkę) to schła z 2 dni...a w tym czasie polewalem na podszybie-przy pedałach w górnej części niebyło mokro..A leciało z góry tylko praktycznie przy krawędzi z lewje strony :P a wszystkiemu winna była jedna gumka uszczelniająca otwór techniczny na kable jakieś do komory silnika:)

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Panowie nowe fakty. Rozebrałem tunel środkowy i jak jest rura nawiewiu w tunelu to na jej końcu jest bardzo mokro i czuć cos tłustego-klejace. Jak każdy wie ta rura jest łączona pod panelem klimy i tu w okolicy tez jest wilgotno.

    Druga zagadka po wylaniu wody na przednią szybę jest troche wody we wnece tam gdzie jest głośnik.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •