Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: [ pozostale] Nie kręci wentylator klimy ciepłe powietrze

  1. #31
    Vip Vip
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    292
    BMW
    X5
    Skąd
    ZS
    Tak na 100 % działał. Sprawdzałem na sucho bez czynnika w układzie klimy, nawet gdy włącznik AC był na 0 . Z tego co się orientuję to sterowanie wiatraka jest tak jakby z dwóch stron od czujnika temperatury w chłodnicy i od czujnika ciśnienia w układzie klimy koleś co mi nabijał układ wytworzył w nim najpierw podciśnienie żeby sprawdzić czy niema nieszczelności potem napompował powietrze czy coś tam żeby sprawdzić czy zadziała włącznik ciśnienia i wtedy wentylator włączył się na drugi bieg

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Podłączam wentylator klimy na krótko to chodzi na 1 biegu (padniety rezystor). Ale mię ma napięcia na wtyczce do wentylatora. Gdzie są przekazniki i bezpieczniki od wentylatora?
    Po podłączeniu na krótko (włączony zapłon) wtyczki, która idzie do czujnika w chłodnicy wentylator nie rusza i słychać cykanie z okolicy dodatkowej "skrzynki" bezpieczników zapewne tam są przekazniki 1 i 2 stopnia prędkości wentylatora.

  3. #33
    Trochę nie rozumiem pytania.

    Najpierw pytasz gdzie sa przekaźniki a później podajesz gdzie one cykają. Warto może uchylić osłonkę i spojrzec czy to właśnie tam sa przekaźniki od wiatraka? Później posprawdzałbym prądy czy są i czy nic złego nie dzieje się "po drodze".
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez sylwek7
    Trochę nie rozumiem pytania.

    Najpierw pytasz gdzie są przekaźniki a później podajesz gdzie one cykają. Warto może uchylić osłonkę i spojrzeć czy to właśnie tam są przekaźniki od wiatraka? Później posprawdzałbym prądy czy są i czy nic złego nie dzieje się "po drodze".
    doczytałem na innym forum, że w tej małej skrzynce są dwa przekaźniki od wentylatora klimy (dotyczyło to co prawda modelu z silnikiem R ale myślę że w V jest tak samo). miernika nie posiadam można sprawdzić przy pomocy kabla i żarówki czy dochodzi prąd do przekaźników? no i czy poza wspomnianymi przekaźnikami są bezpieczniki odpowiedzialne za prace wentylatora?

  5. #35
    Leszek VIP Vip Awatar siudema
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    1,833
    BMW
    było e32 m30b35 II89r będzie ...?
    Skąd
    Trzebnica -DeTRoit
    http://arahnet.org/bmw/:e32/ tu znajdziesz całą rozpiskę bezpieczników :)
    Lepiej stracić sekundę w życiu , jak życie w ciągu sekundy






    http://dachy-trzcinowe.pl/

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Cytat Zamieszczone przez siudema
    http://arahnet.org/bmw/:e32/ tu znajdziesz całą rozpiskę bezpieczników :)
    Bezpieczniki OK! Może być to wina panelu sterowania klima?

  7. #37
    Tak - żarówka jest nawet lepsza niz miernik do sprawdzania przekaźników :)

    Te dwa co są w boxie to właśnie od wiatraka od dwóch biegów

    Powodzenia
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  8. #38
    Doświadczony Użytkownik Awatar rodzinabmw
    Dołączył
    Oct 2007
    Posty
    3,221
    BMW
    było 730i V8 manual SATIN CHROME co mnie pokusiło by je sprzedać???
    Skąd
    okolice Sulechowa
    Przekrecony kluczyk włączona klima na panelu sterowania przekazniki wyjęte i obu gniazdach brak prądu (żarówka nie święci). Co teraz sprawdzić? Ale dziwne jest to że jak zwieram gniazda we wtyczce do czujnika klimy (3 gniazda) to słychać jak cykaja przekazniki (te dwa odpowiedzialne za wentylator). Może coś źle sprawdzam?

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    367
    BMW
    brak
    Skąd
    Wrocław
    nie chcę zakładać nowego tematu liczę ,że ktoś w tym jest w stanie mi pomóc:

    naprawiliśmy z Leszkiem (siudema) elektrozawory wg. jego przepisu i.. nic
    dalej leci ciepłe powietrze.

    co mogę zrobić dalej???

    dodam tylko ,ze nie mogę znaleźć nikogo kto chce się podjąć naprawy tego ustrojstwa..

    co prawda mam pod kanapą 4 bezpieczniki (gniazdo) ale żaden nie ma wpływu na ogrzewanie (do elektryka jadę w przyszłym tyg.)

    poradźcie. Jestem w stanie podjechać nawet daleko jeżeli tylko ktoś to ogarnie i do tego nabije mi klimę.

    Kolejne pytanie: czy jak nabiję klimatyzację i ją odpalę to dalej będę miał ciepłe powietrze (czy elektrozawory wypadają z obiegu) wtedy bym tylko nabił klimę i po problemie ale jak dalej ma lecieć ciepłe to bez sensu.
    e32 v8 manual

  10. #40
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2010
    Posty
    53
    BMW
    BMW E32 750iL
    Skąd
    Racibórz
    1 Połowicznie można to naprawić żeby chociaż latem nie grzało aż tak mocno odłanczając wtyczkę od pompki która znajduje się pod elektrozaworami

    2 Należy sprawdzić czy silniczki krokowe znajdujące się po prawej i lewej zaraz za radiem nie są wyłamane jeśli tak to:
    - odepnij łączniki i ustaw klapki na zamkniete tak aby tylko powietrze leciało od chłodniczki klimatyzacji
    - jak je przyklejisz to i tak się za chwile wyłamią
    - sprawdzic gumki uszczelniajace te wodziki,,, raczej sa popękane i ceipłe powierdze dostaje sie po panel radia i wszędzie po deske

    UWAGA --- ważna informacja dla szukających przekażnika sprzęgła klimatyzacji

    Znajduje się on w słupku pod nogami kierowcy !!!!
    To praktycznie cały modułek z przekaźnikiem w środku z zieloną wtyczką podwujną
    Sciąga się boczek z głosnikiem popuszcza dwie śrbku klucz 7 i wyciąga grupke przekazniczków na dół prosto pod nogi kierowcy
    Pozdro


    A teraz i ja poprosze o pomoc
    Po zapaleniu auta sprężarka załapuje na jakieś 3-5 sekund po czym sie wyłancza na amen
    to samo dzieje sie po wyciągnieciu i włożeniu bezpiecznika 29

    Podejżewam że wyłancza ją jakiś czujnik tylko który???????????????????????
    Co zmostkować ewentualnie gdzie podać napięcie aby chodziła jak należy
    Aktualnie mam ją podpiętą pod pierwszy bieg wentylatora jednak zdaje sobie sprawe że to na dłuższą metę grozi rozwaleniem układu

    Prosze o pomoc bo ja już nie mam sił do tego

    A i jeszcze jedno pytanko,,,
    Gdzie znajdują się czujniki ciśnienia,??
    Czy jest tylko ten przykręcony do osuszacza czy są jeszcze jakieś inne

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •