-
Vip
Vip
Jezeli masz auto po lifcie z elektronicznym sterowaniem to masz problem z przewodem sterujacym. Do gniazda wentyletora dochodza dwa lub trzy przewody zasilanie stale (gruby), masa (o ile dobrze pamietam, ze sa 3 bedzie tez gruby) i sterowanie (przewod cienki) ktory bedziesz mial uszkodzony. Przewod ten nie ma stalego zasilania! Da sie go pomierzyc zwyklym Voltomierzem, jego zasilanie bedzie na nim skakac od powiedzmy 2 do 8V o ile dziala prawidlowo. Opisywalem kiedys swoj problem z tym. U mnie wystarczyla dziurka w przewodzie od wbicia igly od miernika aby kabel sie ukruszyl po kilku latach a wystarczylo zaizolowac go po takiej akcji... sam chcialem kupic nowy ale ceny zmusily mnie do szukania i kombinowania. Okazalo sie, ze raz na jakis czas wentylator drga jakby chcial wystartowac wiec zaczalem szukac w kablach.
PS. Blad a INPA standardowy: blad wentylatora klimatyzacji
PS2. Wentylatora z elektronicznym sterowaniem nie powinno sie a raczej nie mozna sprawdzac przez podlaczenie go bezposrednio pod zasilanie np z akumulatora poniewaz ten prad zmienny o ktorym pisalem jest "jakis tam" i mozna spalic sterowanie wentylatora dajac na ten przewod +12V
Ostatnio edytowane przez coboss ; 28-02-2012 o 19:44
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum