Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: wentylator klimatyzacji

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #7
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Jezeli masz auto po lifcie z elektronicznym sterowaniem to masz problem z przewodem sterujacym. Do gniazda wentyletora dochodza dwa lub trzy przewody zasilanie stale (gruby), masa (o ile dobrze pamietam, ze sa 3 bedzie tez gruby) i sterowanie (przewod cienki) ktory bedziesz mial uszkodzony. Przewod ten nie ma stalego zasilania! Da sie go pomierzyc zwyklym Voltomierzem, jego zasilanie bedzie na nim skakac od powiedzmy 2 do 8V o ile dziala prawidlowo. Opisywalem kiedys swoj problem z tym. U mnie wystarczyla dziurka w przewodzie od wbicia igly od miernika aby kabel sie ukruszyl po kilku latach a wystarczylo zaizolowac go po takiej akcji... sam chcialem kupic nowy ale ceny zmusily mnie do szukania i kombinowania. Okazalo sie, ze raz na jakis czas wentylator drga jakby chcial wystartowac wiec zaczalem szukac w kablach.
    PS. Blad a INPA standardowy: blad wentylatora klimatyzacji
    PS2. Wentylatora z elektronicznym sterowaniem nie powinno sie a raczej nie mozna sprawdzac przez podlaczenie go bezposrednio pod zasilanie np z akumulatora poniewaz ten prad zmienny o ktorym pisalem jest "jakis tam" i mozna spalic sterowanie wentylatora dajac na ten przewod +12V
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 28-02-2012 o 19:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •