Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: e38 odpala gaśnie

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek1989
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    221
    BMW
    E-38 730 V8
    Skąd
    Przemyśl
    Cytat Zamieszczone przez jarogmur Zobacz posta
    odgrzewam kotleta - jak się zakończyła historia?

    Nijak:)
    Problem wystepuje nadal, przez wakacje(cieplo) problem wystepowal sporadycznie, wiec nic nie robilem. Teraz jak temp spadla problem powraca. Przy odpietej przeplywce silnik nadal faluje, ale mniej.. Tyle nowosci.
    Po swietach bede mial wolny kanal to posprawdzam sondy na oko( moze kabelki sie poprzecieraly) dostepu do kompa nie mam wiec nic duzo nie moge zwojowac. Ale tak czy inaczej, problemu pozbyc sie trzeba.
    pozdrawiam

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    ja kompa mam ale i tak nic z tego nie wynika. Żadnych błędów. Wcześniej wyskoczył czujnik wałka więc byłem pewien że problem rozwiązany, kupiłem, wymieniłem, skasowałem błąd i klops - żadnej zmiany.
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek1989
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    221
    BMW
    E-38 730 V8
    Skąd
    Przemyśl
    kupiles ori czujnik? Bo tez mysle nad jego wymiana, bo podobno objawy wskazuja rowniez na niego.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    używkę ori spawną. U mnie są dwa takie czujniki, które zamieniałem miejscami razem z nowo kupionym i żadnej zmiany nie zauważyłem
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    45
    BMW
    E38 735 V8
    Skąd
    Stargard Szczeciński
    panowie to chyba jakas plaga jest!!! U mnie znowu przejechalem dwa kilometry i zaczela warjowac nie wkreca sie na obroty strzela w filtry jak byla na gazie- a chodzi na benzynie. Najgorsze ze teraz nie chce wogle zapalic kreci ale nie lapie na wszystkie cylindry. nie wiem co jest grane na kompie nic nie pokazalo a paliv nie chce skubana.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    ja odwiozłem swoje auto do warsztatu. Jak będzie diagnoza i skuteczna naprawa dam znać.
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    325
    BMW
    e38 740iA, e39 touring 528i
    Skąd
    Krosno
    no to ja tez dowale coś od siebie. Przed wczoraj jeździłem autem i wszystko bylo oki -auto miało moc chodziło idealnie itd. Zgasiłem, rano schodze przekrecam kluczyk i ani nawet nie dygnie. nic tak jakby paliwa lub iskry nie miało. pokręciłem kilka razy rozrusznikiem i żadnej reakcji. Odpuściłem walke na -14 st. wróciłem z pracy podłączyłem pod inpe oczywiście nic nie pokazalo. Za któryms razem jak kręciłem pokazało błąd 19 z opisem nieznany błąd. skasowałem i już nic nie pokazało. Samochod jak nie odpalił to nie odpalił. Sprawdziłem iskre iskra jest, paliwo dochodzi pod właśiwym ciśnieniem. Wku..... się i zdjąłem przeplywke z filterm i myśle spróbuje na samostarcie czy w ogole się odezwie. Wyciągnąłem przekaźnik pompki żeby paliwo nie szło i dałem mu samostarta. jak mi je...... ogniem na 3 metry to zgłupiałem. czegoś takiego to jeszcze nie widziałem, ale przynajmniej bylem pewny że silnik chce się odzywać. poskładałem i dalej nic .NIe odezwie się za żadne skarby swiata. ręce mi już opadły i kolega podpowiedział mi żebym ściągnął wtyczke z czujnika wałka rozrzadu. Zdjąłem i silnik odpalił na strzał tyle że plewi i nie równo chodzi. ale odpalił. spotkał się ktoś z was z takim czymś żeby motor nie zapalił jak padł czujnik i żeby przy samostarcie ogniem walnął silnik z kolektora??????

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez krzysiek1989 Zobacz posta
    witam, pozwole sobie opisac swoj problem w tym temacie bo jest on dosc podobny.
    A wiec sprawa wyglada tak ze autko odpala ladnie, przez pol min chodzi ok a pozniej zaczynaja falowac obroty tak jakby nie dostawal wystarczajacej ilosci paliwa. I dzieje sie to do momentu az wskazowka temp przekroczy niebieskie pole.
    Gdy byly mrozy zdarzalo sie tak ze dopoki silnik sie nie rozgrzal do ok. 30* to trzeba bylo trzymac caly czas na obrotach,w przeciwnym wypadku gasl. Teraz nie gasnie ale to falowanie mnie niepokoi.Pozatym silnik pracuje bez zarzutu. Na gazie chodzi ok, jak sie rozgrzeje na benzynie tez.
    Co moze byc winne? pompka w baku, zapchany filtr paliwa(nie wymienialem) a moze przeplywka? Nie mam za bardzo mozliwosci podpiecia pod kompa dlatego moze tu cos Panowie podpowiecie?
    3 zimy tak miałem i nie mogłem ja ani żaden mechanik dojść

    okazało że nieszczenly dolot, po wymianie wszystkich wszystkich uszczelek chodzi i pali jak złoto nawet przy -10

    jak zdiagnozować i co wymienić masz w innych moich postach

    po drodze wymieniłem oczywiście kupę innych rzeczy jak wszystkie lambdy, sama odme, świece, termostat inne...

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez fikolxxx Zobacz posta
    panowie to chyba jakas plaga jest!!! U mnie znowu przejechalem dwa kilometry i zaczela warjowac nie wkreca sie na obroty strzela w filtry jak byla na gazie- a chodzi na benzynie. Najgorsze ze teraz nie chce wogle zapalic kreci ale nie lapie na wszystkie cylindry. nie wiem co jest grane na kompie nic nie pokazalo a paliv nie chce skubana.
    takie same objawy miałem :P. ...dopiero po rozgrzaniu silnika było ok

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    tak jak obiecywałem informuję, że auto zostało naprawione. Wstępna diagnoza padła na elektroniczną przepustnicę (mimo braku błędów w komputerze). Następnie po kilku sprawdzeniach wyszła nieszczelność w kolektorze ssącym. Dodatkowo wymieniono rurkę odpowietrzającą i odmę. Po naprawie auto pali idealnie a silnik chodzi równo.
    Tak więc szczelność dolotu w naszych autach, jak widać po wcześniejszych postach, jest bardzo ważna.
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •