Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Wątek: e38 odpala gaśnie

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    Krzysiek, sprawdź czy dzieje się też na zimno tak przy odpiętej wtyczce przepływomierza.
    Poza tym falowanie obrotów to może być przeciek w kolektorze dolotowym (uszczelki) - sprawdź plakiem lub sondy lambda (Inpa).

    Ja obstawiam dwie przyczyny: przepływomierz oraz lewe powietrze w dolocie. Te dwie rzeczy możesz sprawdzić akurat niewielkim kosztem.
    Nein! Mein Schnitzel!

  2. #2
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    56
    BMW
    735i kat
    Skąd
    wlkp
    ok sprawdze jeszczę tą stacyjke dzięki za pomoc pozdrawiam

  3. #3
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Źle ustawiona instalacja gazowa powoduje dokładnie to samo. Dobra diagnoza kompem wiele powinna wyjaśnić ale tylko kogoś co ma o tym pojęcie. Na kompie da się zobaczyć czy jest lewe powietrze, czy sondy są ok i czy komp się mocno rozregulował. Jak tak to w którą stronę. Jak będzie padająca pompa paliwa to komp nie złapie błędu na ubogą mieszankę do póki sondy się nie zagrzeją. Muszą być spełnione warunki do sprawdzenia sond i mieszanki.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar krzysiek1989
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    221
    BMW
    E-38 730 V8
    Skąd
    Przemyśl
    kupiles ori czujnik? Bo tez mysle nad jego wymiana, bo podobno objawy wskazuja rowniez na niego.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    używkę ori spawną. U mnie są dwa takie czujniki, które zamieniałem miejscami razem z nowo kupionym i żadnej zmiany nie zauważyłem
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    45
    BMW
    E38 735 V8
    Skąd
    Stargard Szczeciński
    panowie to chyba jakas plaga jest!!! U mnie znowu przejechalem dwa kilometry i zaczela warjowac nie wkreca sie na obroty strzela w filtry jak byla na gazie- a chodzi na benzynie. Najgorsze ze teraz nie chce wogle zapalic kreci ale nie lapie na wszystkie cylindry. nie wiem co jest grane na kompie nic nie pokazalo a paliv nie chce skubana.

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    ja odwiozłem swoje auto do warsztatu. Jak będzie diagnoza i skuteczna naprawa dam znać.
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez fikolxxx Zobacz posta
    panowie to chyba jakas plaga jest!!! U mnie znowu przejechalem dwa kilometry i zaczela warjowac nie wkreca sie na obroty strzela w filtry jak byla na gazie- a chodzi na benzynie. Najgorsze ze teraz nie chce wogle zapalic kreci ale nie lapie na wszystkie cylindry. nie wiem co jest grane na kompie nic nie pokazalo a paliv nie chce skubana.
    takie same objawy miałem :P. ...dopiero po rozgrzaniu silnika było ok

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    325
    BMW
    e38 740iA, e39 touring 528i
    Skąd
    Krosno
    no to ja tez dowale coś od siebie. Przed wczoraj jeździłem autem i wszystko bylo oki -auto miało moc chodziło idealnie itd. Zgasiłem, rano schodze przekrecam kluczyk i ani nawet nie dygnie. nic tak jakby paliwa lub iskry nie miało. pokręciłem kilka razy rozrusznikiem i żadnej reakcji. Odpuściłem walke na -14 st. wróciłem z pracy podłączyłem pod inpe oczywiście nic nie pokazalo. Za któryms razem jak kręciłem pokazało błąd 19 z opisem nieznany błąd. skasowałem i już nic nie pokazało. Samochod jak nie odpalił to nie odpalił. Sprawdziłem iskre iskra jest, paliwo dochodzi pod właśiwym ciśnieniem. Wku..... się i zdjąłem przeplywke z filterm i myśle spróbuje na samostarcie czy w ogole się odezwie. Wyciągnąłem przekaźnik pompki żeby paliwo nie szło i dałem mu samostarta. jak mi je...... ogniem na 3 metry to zgłupiałem. czegoś takiego to jeszcze nie widziałem, ale przynajmniej bylem pewny że silnik chce się odzywać. poskładałem i dalej nic .NIe odezwie się za żadne skarby swiata. ręce mi już opadły i kolega podpowiedział mi żebym ściągnął wtyczke z czujnika wałka rozrzadu. Zdjąłem i silnik odpalił na strzał tyle że plewi i nie równo chodzi. ale odpalił. spotkał się ktoś z was z takim czymś żeby motor nie zapalił jak padł czujnik i żeby przy samostarcie ogniem walnął silnik z kolektora??????

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 740iA 1999 r.
    Skąd
    Warszawa
    tak jak obiecywałem informuję, że auto zostało naprawione. Wstępna diagnoza padła na elektroniczną przepustnicę (mimo braku błędów w komputerze). Następnie po kilku sprawdzeniach wyszła nieszczelność w kolektorze ssącym. Dodatkowo wymieniono rurkę odpowietrzającą i odmę. Po naprawie auto pali idealnie a silnik chodzi równo.
    Tak więc szczelność dolotu w naszych autach, jak widać po wcześniejszych postach, jest bardzo ważna.
    Pozdrawiam Jaro

    ex 540i 6b
    ex e39 525i
    ex e38 735iA
    ex e39 540iA

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •