Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 24 z 24

Wątek: Oryginalny most E32 735iA

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Nie wiem ale wiem że poprzedni wlasciciel wsadzil z 750 podobnie i wydech.

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez maciek9955 Zobacz posta
    A moglbys napisac jakie masz przelozenie na moscie ?
    Najdziwniejsze jest to ze u mnie konwerter zapina dopiero przy 110km/h i auto przy spokojnej jezdzie pali ponad 20 :(
    powiem tak, zakładając że przy 90 km/h jest 2000 rpm a na OBC chyba 85 km/h (bo licznik kłamie),
    seryjne koła mają obwód 2044.1 mm,
    85 km/h = 23,61(1) m/s
    koło wykonuje więc: 11,5509 obrotu na sekundę = 693,05 na minutę
    silnik: 2000 obrotów na minute
    przełożenie ostatniego (IV) biegu wynosi 0,73
    to przełożenie mostu wynosi: 3.9531, czy tak wychodzi w danych tech?

    aha dodam jeszcze że most mam na pewno bez szpery.

    jeśli ty mialbyś 3.45 to wychodzi że przy 97 km/h prawdziwej prędkości powinien wchodzi konwerter licznikowo może to być jakieś 105 km/h. Ale ja mówię o naprawdę powolnym rozpędzaniu, im szybciej się rozpędzasz tym później konwerter się blokuje.
    Ostatnio edytowane przez Michael7 ; 27-07-2012 o 14:26

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    mam 2 mosty do e32 od manualow :) ale od m30b30

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    33
    BMW
    e32 740i
    Skąd
    Legnica
    Cytat Zamieszczone przez Michael7 Zobacz posta
    powiem tak, zakładając że przy 90 km/h jest 2000 rpm a na OBC chyba 85 km/h (bo licznik kłamie),
    seryjne koła mają obwód 2044.1 mm,
    85 km/h = 23,61(1) m/s
    koło wykonuje więc: 11,5509 obrotu na sekundę = 693,05 na minutę
    silnik: 2000 obrotów na minute
    przełożenie ostatniego (IV) biegu wynosi 0,73
    to przełożenie mostu wynosi: 3.9531, czy tak wychodzi w danych tech?

    aha dodam jeszcze że most mam na pewno bez szpery.

    jeśli ty mialbyś 3.45 to wychodzi że przy 97 km/h prawdziwej prędkości powinien wchodzi konwerter licznikowo może to być jakieś 105 km/h. Ale ja mówię o naprawdę powolnym rozpędzaniu, im szybciej się rozpędzasz tym później konwerter się blokuje.
    przy 90km/h na pewno nie mam 2000rpm bedzie mniej jak bede jechal to dokladnie napisze ile mam. Prz jakiej predkosci wam wszystkim zapina konwerter?

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •