-
Początkujący Użytkownik
Po 1. wykręć jedną świecę i zobacz czy jest iskra.
2. Odkręć przewód paliwowy przy kolektorze ssącym (ten który doprowadza paliwo- po prawej) i zobacz czy pompka pompuje paliwo (wsadź wężyk do butelki i zakręć rozrusznikiem przez 2 sekundy) ew. sprawdź bezpiecznik 23 (od pompki paliwa).
3. Możesz ściągnąć kopułkę i obejrzeć stan palca. U mnie był pęknięty od strony wewnętrznej i miał przebicie na zimno chodził w miare a jak sie rozgrzał to już amen zgasł i nie odpalił do póki temperatura silnika nie spadła do minimum.
4. Ściągnij pokrywe tej plastikowej listwy z kabelkami na silniku. Weź żaróweczke taką jak masz w bagażniku do oświetlenia (walcowa)- podłużna (KONIECZNIE MUSI BYĆ TAKA A NIE INNA!). Dolutuj do niej 2 kabelki ew. przymocuj na taśmę i nie ściągająć wtyczki z wtrysku, wetknij końce kabelków do wtyczki od wtrysku (od góry bezproblemowo wchodzi). No i podczas kręcenia rozrusznikiem powinna błyskać. Najlepiej jak jedna osoba kręci a druga patrzy czy błyska. Jeżeli nie błyska to albo uszkodzony sterownik silnika albo czujnik położenia wału.
5. Przeczyść masę silnika, przy podłużnicy i przy łapie silnika.
6. Jeżeli to wszystko nie dało rezultatu to wykręć listwę wtryskową, ustaw ją wtryskami do góry, kręć rozrusznikiem i patrz czy każdy rozpyla.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum