-
Zaawansowany Użytkownik
Nie znam odpowiedzi ' z głowy' bo z poliftową skrzynią miałem do czynienia raz w życiu, i nie była to długa znajomość. Sterowanie na pewno wygląda inaczej niż w starej skrzyni, komputer również - ma dodatkowy rząd pinów. Wiązka rzecz jasna też inna.
Na chłopski rozum zatem, nic nie będzie tak poprostu. 4HP22/24 to teoretycznie to samo, bo główne elementy przeniesienia napędu pozostają te same, jednak podczas produkcji te skrzynie były cały czas poprawiane, zatem zmieniały się detale ( czasem duże, bo pierwsze 4HP22 było sterowane podciśnieniowo, nie elektrycznie) Dlatego np skrzynia z 91 roku nie zapali w aucie z 87, gdzie różnią się one jednym elektrozaworem. Podobnie niestety w Twoim przypadku. Myślę, że założenie sterowania od zepsutej 4HP24 do poliftowej, nie przyniesie żądanego skutku bo obudowy są różne. Jak przekładka, to tylko całej skrzyni + elektryka.
Patrząc na bluźnierstwa, które wyświetlają zegary w Twoim aucie, mniemam, że lubisz kabelki :D Najpierw zatem porównaj schematy 91-92 z tymi dla 92-94. Kiedy dojdziesz do wniosku, że elementy w obu przypadkach opisane są podobne, poproś pana spszedawcę, coby oprócz skrzyni i sztojerunga, pozyskał ze spalonego pojazdu wiązkę ( najlepiej przy pomocy rąk i klucza nr 10, broń borze obcinaczek ) a najlepiej pozyskaj ją sam pamiętając gdzie co idzie i podłącz to u siebie - wygląda, że się da. Potem załóż skrzynie i spróbuj czy będzie robić.
Generalnie kibicuję takim akcjom, zatem życzę Ci, żebyś miał czas ( bo chęci zapewne masz) to zrobić.
Możesz też spróbować zrobić myk ze sterowaniami. Dowiemy się wtedy, czy się da, czy nie.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum