Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Wątek: Wspomaganie problem

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    PROBLEM NADAL AKTUALONY!!:/:/

    z moim problemem pojechalem do mechanika i stwierdzil ze to napinacz paska - wymienil napinacz i rolki :) - 2 dni odziwo bylo ok
    po 2 dniach ZNOW to samo:) - wymienilem olej zgodznie z instrukcjami - nie pomoglo:) mechanik stwierdzil ze to na bank pompa :) zatem pompe dzisiaj wymienilem zalalem nowym olejem i ZERO ROZNICY....

    wspomaganie jest ale jakby sie zacinalo co pol obrotu... nie chodzi plynnie tylko co pol obrotu sie jakby przycina i trzeba uzyc wiecej sily do tego - jedna reka niekomfortowo.. tak samo przy skrecie - kierownica odbija ale tak nieplynnie co pol obrotu i NIGDY do prostych kol tylko zostaje lekko skrecona..

    JAKIES PROPOZYCJE? mam juz po dziurki w nosie wydawania kasy na wspomaganie i srendio mi pasuje 1000 za naprawde tego gowna:/ pozdro!

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez JointoVicz Zobacz posta
    PROBLEM NADAL AKTUALONY!!:/:/

    wspomaganie jest ale jakby sie zacinalo co pol obrotu... nie chodzi plynnie tylko co pol obrotu sie jakby przycina i trzeba uzyc wiecej sily do tego - jedna reka niekomfortowo.. tak samo przy skrecie - kierownica odbija ale tak nieplynnie co pol obrotu i NIGDY do prostych kol tylko zostaje lekko skrecona..
    Kolego już Ci odpowiadam bo miałem DOKŁADNIE ten sam problem i dziś odebrałem auto z naprawy :)

    U mnie winny był krzyżak który się zapiekł. Mam go w domu i jest tak sztywny że trzeba go młotkiem przestawiać i naprawdę trzeba walić z całej siły żeby się ruszył. Ręką ani drgnie. Jestem w szoku że coś takiego jest w ogóle możliwe i ciesze się że nic się z tym poważnego nie stało bo działają tam takie siły że mogłoby się połamać. Uczucie na kierownicy takie że co pół obrotu się wieszała, po przekroczeniu pół obrotu znów było lekko i potem znów to samo. Robiłem przy okazji wymiany krzyżaka całą hydraulikę od przewodów po pompę i przekładnię ale nie ma wątpliwości co do przyczyny tego zjawiska.
    Ostatnio edytowane przez Inur ; 07-03-2012 o 12:28

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar JointoVicz
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    1,019
    BMW
    e32 EX 730 88' m30b30 r6 & e38 730i 95' m60b30 v8
    Skąd
    Torun
    Cytat Zamieszczone przez Inur Zobacz posta
    Kolego już Ci odpowiadam bo miałem DOKŁADNIE ten sam problem i dziś odebrałem auto z naprawy :)

    U mnie winny był krzyżak który się zapiekł. Mam go w domu i jest tak sztywny że trzeba go młotkiem przestawiać i naprawdę trzeba walić z całej siły żeby się ruszył. Ręką ani drgnie. Jestem w szoku że coś takiego jest w ogóle możliwe i ciesze się że nic się z tym poważnego nie stało bo działają tam takie siły że mogłoby się połamać. Uczucie na kierownicy takie że co pół obrotu się wieszała, po przekroczeniu pół obrotu znów było lekko i potem znów to samo. Robiłem przy okazji wymiany krzyżaka całą hydraulikę od przewodów po pompę i przekładnię ale nie ma wątpliwości co do przyczyny tego zjawiska.
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...96&hg=32&fg=30 chodzi CI kolego o czesc nr 1 na rysunku?:> sam tego pewnie nie wymienie..:/ sprobuje psiknac od dolu wd40 jak bedzie poprawa jakakolwiek(jak w przypadku wjechania w snieg) i bede dzialal:)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez JointoVicz Zobacz posta
    http://www.realoem.com/bmw/showparts...96&hg=32&fg=30 chodzi CI kolego o czesc nr 1 na rysunku?:> sam tego pewnie nie wymienie..:/ sprobuje psiknac od dolu wd40 jak bedzie poprawa jakakolwiek(jak w przypadku wjechania w snieg) i bede dzialal:)
    Tak, właśnie to. WD40 raczej nic nie da bo te przeguby są permanentnie uszczelnione - nie da się tego nasmarować. No ale psiknąć na pewno nie zaszkodzi. Jeśli masz opór na kierownicy to przegub jest już tak sztywny że go nie ruszysz.

    U siebie mam teraz nowy przegub, na pewno nie był kupowany w serwisie. Podejrzewam, że w IC.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •