Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Poci się klima na przewodach pod maską

  1. #1
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory

    Poci się klima na przewodach pod maską

    Mam problem z "pocącym" się łączeniem przewodów klimatyzacji. Z klimy jestem krótko mówiąc zielony, a wyszukiwarka mi nie pomogła w tym zakresie.
    Co to może być? Na zdjęciu, gdzie stykają się te rurki na okrągłej płytce (przy zgrubieniu) coś się poci. Da się to jakoś uszczelnić?


  2. #2
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Odpal klimę na zagrzanym silniku i polej wodą z mydłem. Jak bombelki nie będą się tworzyły to tylko można to umyć i się nie martwić. Jak pojawią się pęcherzyki to trzeba zrobić wycieczkę do zakładu specjalizującego się w naprawie układów klimatyzacji i poprosić o uszczelnienie. Koszt to od 150 zł do 350 w zależności od zakładu.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  3. #3
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory
    A samemu nie można tam zmienić jakichś uszczelek? :-)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chester
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    361
    BMW
    E66 730Ld
    Skąd
    Górny Śląsk
    ...zmienić mozna samemu ale i tak pewnie bedziesz zmuszony stawic się na uzupełnienie czynnika w układzie klimy. Lepiej podjechac od razu niech to zrobią bo jesli masz czynnik w ukladzie to Ci go odessają i zapłacisz jedynie za róznicę pomiedzy tym co ma być a tym co masz w układzie. Sama wymiana o-ringow w miejscu osuszacza nie jest problematyczna i czasochłonna.

  5. #5
    d(-_-)b Vip Awatar ratovnik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    4,102
    BMW
    E66 735Li
    Skąd
    Żory