Oj... Toż to ja wcale się nie spodziewam, że ktoś mi to naprawi na "adin, dwa...". Spodziewam się, że może ktoś z forumowiczów miał w swoim e32 takie objawy jak u mnie i pokonał problem, a teraz może się podzielic informacjami. Jako, że nie jestem wyuczonym (ani niewuyczonym) mechanikiem, wole zasięgnąc opinii zanim się za coś wezmę...
dorwalem silownik zalozylem orginal wszystkie silowniki mam sprawne a centralny nadal musze zamykac na 2 razy o co tu chodzi
Z jakiegoś siłownika nie ma sygnału zwrotnego o zamknięciu. Pod kompa i wyjdzie.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
sprawdzalem w silownikach w kazdym jest sygnal o zamknieciu wychodzi na to ze moze gdzies byc przewod uszkodzony. nie mam zbytnio jak na kompa nikt w mojej okolicy nie posiada takiego bajeru. jest jakis sposob zeby to inaczej zdjagnozowac
Miernik i schemat oraz dużo cierpliwości. Należy mierzyć przy module komfortu.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
a ma ktos gdzies jakis schemat ktorymi pinami sie za interesowac
labcar.pl/e32_93_etm.pdf
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
dla potomnych problem rozwiazany. okazalo sie ze wiazka w drzwiach kierowcy jest uszkodzona zab czasu ja dopadl wstawienie nowych kabli i po lutowanie zalatwilo sprawe centralny simga ze az milo i to zamyka na jeden raz pozdrawiam i dzieki