Cytat Zamieszczone przez sylwekk
Cytat Zamieszczone przez trebron82
...przeważnie jeżeli da komunikat o sprawdzenie płynu to kiedy auto ostygnie i zajrzę do zbiorniczka to poziom wydaję się za niski ale zaraz po poluźnieniu śruby odpowietrzającej wraca na miejsce jak poprzednio....
W tym momencie po prostu zapowietrzasz układ.

ok to ponownie jestem w lesie, czyli jak powinienem uzupełnić ten płyn bo jakoś mi się wydaje że masz rację ale na innym poście przeczytałem żeby w ten sposób to robić, więc już nie wiem. Więc:

1. odpalam auto i krzyczy że za mało płynu (silnik zimny)
2. zgodnie z wcześniejszą sugestią nie gaszę i dodatkowo włączam ogrzewanie na maksa(czy powinienem czekać aż układ się nagrzeje? co z ciśnieniem?? nie będzie wyrzucało płynu????)
3. uzupełniam płyn do właściwego poziomu

czy taka operacje wystarczy przeprowadzić raz?? mój problem zaczął się po wymianie jednego z węży podczas której to akcji uciekło sporo płynu i który później zwyczajnie dolałem