Cytat Zamieszczone przez przemo_wrc Zobacz posta
Wymiane płynu powinno sie przeprowadzić na zgaszonym silniku i uniesionych przednich kołach.Przynajmniej tak Ci zrobi każdy porządny warsztat więc nie mówicie ze na zapalonym silniku kręcimy kołami az wszystko wyleci bo to głupota...Kolega wczesniej to dobrze opisał ale na zgaszonym silniku tak aby właśnie pompa nie pracowała i płyn dobrze wszędzie dotarł po zalaniu :) Generalnie pompę wspomagania w BMW ciężko jest zajechać...testowałem juz w kilku modelach ;P
Wymianę owszem na wyłączonym silniku. Ale po zalaniu nowego płynu, podłączeniu przewodów ect, odpalasz kolego silnik, żeby pompa pracowała i kręcisz w lewo i prawo od oporu do oporu aż układ się w całości wypełni i odpowietrzy (aż kierownica będzie chodzić coraz lżej ). Gasisz, czekasz chwilę i sprawdzasz poziom. W razie czego dolewasz.