Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Wątek: Witajcie

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik Awatar maniek42
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    214
    BMW
    E 38 728iA/99r.
    Skąd
    kuj...- pomorskie
    Czapki z głów dla kolegi !!! sam jeżdżę bmk-ami już ze 20 lat począwszy od kultowej E 21 poprzez E30,34,36 no i 38 i też sporo przy nich zdrowia zostawiłem dlatego umiem docenić wkład włożonej pracy w swoje ukochane auto , cieszę się że jeszcze tacy ludzie a raczej fanatycy są wśród nas i oby było ich jak najwięcej. Pozdrawiam serdecznie i życzę już tylko bezawaryjnej jazdy i samej przyjemności z jazdy tym pięknym autem jaki jest niewątpliwie nasze kochane E 38...... pozdrawiam.................................

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Dzięki za miłe słowa ale naprawdę auto nie jest jeszcze w stanie godnym podziwu. Jak by się przyjrzeć dokładnie wszystkim elementom to widać że jednak upływ czasu. Niestety nie mam czasu żeby się porządnie zabrać za to auto i poogarniać wszystko od A-Z więc robię tylko to co najważniejsze.

    A swoich emek hmm no mogę pokazać choć nie ma specjalnie czego bo to gnojaki które giną na torze. Co roku auto umierało i trzeba było budować nowe.
    Pierwsza
    2009

    2010

    2011 - zmiana budy na kombi, remont silnika i niemalże wszystkiego w aucie. Projekt niedokończony - bez klatki, nie pomalowany, bez mpakietu. W trakcie prac wkręciłem się w rajdy i zapadła decyzja o zakupie 3.2 żeby być konkurencyjnym i móc wystartować w WPP w 2012r. Obecnie stoi w garażu i czeka na nowe życie na 2013r. W planach 4.8.


    Druga niedługo będzie gotowa to wrzucę jakieś fotki. Obecnie malowana jest w Imolarot.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    B12 już od dłuższego czasu na aucie, przejechane od tego czasu ok 1500km więc można śmiało wrzucać fotki tego jak się sprężyny ułożyły.
















    W ostatnich dniach zrobione:
    - wymiana pasków
    - wymiana napinaczy
    - naprawa servotronicu (nigdy nie działał, zablokował się chyba w pozycji najmniejszego wspomagania)
    - podmiana visca
    - wybierak od M3 3.0

    Miałem kupować koła 16" ale po zwiększeniu ciśnienia w oponach, wymianie amortyzatorów i sprężyn oraz naprawie servotronica nagle samochód na koleinach nie jest już tak denerwujący jak wcześniej. Więc tymczasowo zostawiam temat.

    Pozamawiałem też parę gratów do ogarnięcia przodu auta - szkiełka do halogenów, płyn do wyczyszczenia zżółkniętych plastików w reflektorach, czekam też na odpowiedź admina tego szanownego forum odnośnie kloszy do reflektorów. Chciałbym też zrobić coś z progami które nie do końca leżą tak jak powinny, podobnie z listwami pod drzwiami. Kiedy wszystko będzie leżeć jak powinno pojawi się największy dylemat - oddać auto do detailingu czy nie. Od półtora roku to odkładam bo auto jest w dwóch odcieniach co wyraźnie widać w mocnym oświetleniu (głupi zdecydowałem się na malowanie elementów które tego wymagały a nie całego auta). Nie chcę wydawać 800zł na detailing jeśli np. za pół roku stwierdzę że maluję całe auto. Z drugiej strony strasznie bym chciał zobaczyć ten lakier po polerce i woskowaniu...

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2010
    Posty
    168
    BMW
    E38 730d moje ex:e34 524td,e32 730,e39 525td,e38 728,e38 740,e38 740
    Skąd
    Kołobrzeg

    Thumbs up

    Inur co bylo u ciebie przyczyna nie dzialajacego servotronica?Mam ten sam problem tez jest zablokowany w najmniejszym wspomaganiu :/
    7er znam ze sporta i musze powiedziec ze zrobiles kawal dobrej roboty :)

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez Zap Zobacz posta
    Inur co bylo u ciebie przyczyna nie dzialajacego servotronica?Mam ten sam problem tez jest zablokowany w najmniejszym wspomaganiu :/
    7er znam ze sporta i musze powiedziec ze zrobiles kawal dobrej roboty :)
    Dzięki Kolego :)

    Z servotronikiem sprawa była trochę prostsza bo urwany był po prostu kabel a samo servo na szczęście działało. Nie wiem jak powinna przebiegać diagnostyka jeśli wszystkie kable są całe a system nadal nie trybi.

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Inur
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    394
    BMW
    740iM (M60), M3 GT2
    Skąd
    Poznań
    Dziś zabrałem się za zrobienie dwóch rzeczy które od dawna mnie irytowały. Porysowana szyba boczna kierowcy i ogranicznik który nie działał. Ogranicznik był na miejscu w ASO, bodajże 110zł. Szybę kiedyś znalazłem na śmietniku na szrocie więc można było działać :)

    Przez pierwsze 15 minut głowiłem się jak wyciągnąć pin od ogranicznika, wbrew dość skomplikowanej budowie i zawleczce wybija się go po prostu od dołu.






    Demontaż boczka a potem wygłuszenia:




    I zagadka - co się stało z tymi drzwiami? Ogranicznik rozciął blachę w drzwiach. Albo ktoś gruby się kiedyś na tym oparł albo może rowerzysta wjechał w drzwi?



    Jak widać ogranicznik złamany:



    Nowy na miejscu:



    Znaleziony winowajca zarysowań szyby - przewód powinien iść po drugiej stronie blaszki widocznej u góry fotki:



    Szyba ściągnięta:



    I całość z powrotem na miejscu, zauważyłem że brakuje mi gumy przy mocowaniu ogranicznika do karoserii, przy następnej wizycie na szrocie albo w ASO sobie taką zamówię:




    Boczka na razie nie montuję bo mój ma pourywane zaczepy, dziś wieczorem będę wiedział czy znajomy będzie jutro miał boczki w takim kolorze.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •