Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 345
Pokaż wyniki od 41 do 45 z 45

Wątek: Przesiadka z E38 do E32 na co zwrócić uwagę ?

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik Awatar luki730i
    Dołączył
    Feb 2011
    Posty
    944
    BMW
    e32 730ia m30 1992-05
    Skąd
    wrocek
    Cytat Zamieszczone przez aras232 Zobacz posta
    Zawsze jest rozwiązanie przerobienie e32 na e38 lub na odwrót
    widzialem na dolnym slasku e32 przerobione na e38 (przód+ tył) z zew. na pierwszy rzut oka rzucily mi sie klamki ze to jest wlasnie e32 a pozniej lusterka i progi. :) (ale pierwsze spojrzenie ze to jest e38)
    kupa szpachli ale jakos wygladalo

    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    Czy taki stosunek zachodzi rowniez pomiedzy e65 a e38 to juz faktycznie moznaby dyskutowac, natomiast F01 to jest na 100% kolejny krok naprzod w stosunku do e38
    jesli tak sadzisz to co ma wspolnego e65 i e38??
    Wyglad wew. czy tez zew.??
    Wyposazenie??
    Elekronike??
    Jednostki napedowe??
    co ma?
    e38 nawet nie podchodzi technologicznie do e65 tak samo jak e32 do e38. zejdz na ziemie a nie bujasz w oblokach.


    tak samo jest z nowa siodemka. co ma wspolnego z e65 czy tez e66. chyba loga bmw.
    jak wyjdzie nowa znow bedzie inna bo inaczej nikt by nie kupil.
    Ostatnio edytowane przez luki730i ; 20-02-2012 o 17:42

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    468
    BMW
    735iA
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    Jak rozgladam sie na ulicy to 80% e32 to pognite trupy, progi, nadkola,wlew paliwa, klapa rowniez a e38 jeszcze nigdy nie widzialem bardzo zgnitej
    w jaki sposób "na ulicy" można zobaczyć pognite progi w E32? Przecież tam jest wszystko za plastikiem. Chyba że pracujesz w kanalizacji miejskiej? :)

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    154
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Lublin
    odnośnie właśnie tej e32 http://xxx.synder-styles.com/e32/200...20e38/006b.jpg
    jest na allegro piekne auto sam zastanawiałęm się czy e32 czy może e38 i dalej zastanawiam sie czy dobrze zrobiłem kupujac e38 bo e32 ma właśnie to coś jest mega zadziorne ;)
    Nie wiem czy widziałeś tą z allegro ale jeśli szukasz 750il to myślę ze napewno warto się przejechać i obejrzeć zanim zniknie bo ma dobry wypas http://moto.allegro.pl/e32-750il-hig...123540367.html
    Ostatnio edytowane przez wiekszy ; 20-02-2012 o 18:14

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez luki730i Zobacz posta
    widzialem na dolnym slasku e32 przerobione na e38 (przód+ tył) z zew. na pierwszy rzut oka rzucily mi sie klamki ze to jest wlasnie e32 a pozniej lusterka i progi. :) (ale pierwsze spojrzenie ze to jest e38)
    kupa szpachli ale jakos wygladalo



    jesli tak sadzisz to co ma wspolnego e65 i e38??
    Wyglad wew. czy tez zew.??
    Wyposazenie??
    Elekronike??
    Jednostki napedowe??
    co ma?
    e38 nawet nie podchodzi technologicznie do e65 tak samo jak e32 do e38. zejdz na ziemie a nie bujasz w oblokach.


    tak samo jest z nowa siodemka. co ma wspolnego z e65 czy tez e66. chyba loga bmw.
    jak wyjdzie nowa znow bedzie inna bo inaczej nikt by nie kupil.
    czytanie ze zrozumieniem się kłania. Nie chodzi tu o jakieś wspólne cechy, tylko o całokształt eksploatacji tych aut.

    co do korozji to znajomy ma warsztat w domu obok mojego, robi glownie beemy i merole wiec sie troche naogladalem dokladnie ;) a na ulicy to widać głównie gnijące doly drzwi w e32 - skoro juz tak czepliwi jesteście :D

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar koNik_N
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    572
    BMW
    1989 E32 750i, 1974 E3 2500, 1976 E12 535i
    Skąd
    KRK
    IMO główną przewagą E38 jest kształt deski rozdzielczej i wygląd tyłu (jest delikatniejszy, bardziej dostojny). Na korzyść E32 jest natomiast ogólna jakość, toporność i przód :) W E38 zdecydowanie nie podobają mi się światła przednie pod wspólnym plastikiem. Generalnie nowożytnym 7er wszechczasów to dla mnie 740iL E32. Bo ze starszych to wolałbym E23 745i ;-)
    '59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •