Witam.
Ja u siebie wczoraj zakładame spingi JAMEX -35/30 mm i jestem bardzo zadowolony. Siedzi o niebo lepiej i na komforcie jazdy wcale aż tak dużo nie straciłem.
Witam.
Ja u siebie wczoraj zakładame spingi JAMEX -35/30 mm i jestem bardzo zadowolony. Siedzi o niebo lepiej i na komforcie jazdy wcale aż tak dużo nie straciłem.
B M W, czyli trzy litery opisujące mój styl życia ;)
daj jakieś foty ;)
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Witam
Czy jest możliwość otrzymania fotek które zrobiłez po wymianie spręzyn na K+F zwykłe.
Nie ma juz K+F na rynku. Kupil ich Bilstein
Jutro postaram się zrobić foty to wstawię od razu ;)
B M W, czyli trzy litery opisujące mój styl życia ;)
http://zapodaj.net/0dc8101284252.jpg.html
Jamexy -35/30 mm
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 31-05-2015 o 20:28
B M W, czyli trzy litery opisujące mój styl życia ;)
Pajdas napisz proszę jakie masz opony na tyle bo też chce kupić te Jamexy -30 i chciałem mieć odniesienie średnicy koła do twojej obecnej wysokości, bo ja zimę tył mam 235/5517 a lato 275/40/19 ale zastanawiałem się czy na tył nie -35 potrzeba żeby prześwit zlikwidować,ale widzę że u ciebie to spoko wygląda.
Odświeżę trochę temat...
Zadałem pytanie wprost na: bilstein.info@thyssenkrupp.com
Pytanie dotyczyło odpowiedniego dobrania tylnych sprężyn do e38 740i LPG z "bojlerem" 70L bez NIVO, tak by zachować oryginalny wygląd (nie siadała po pół roku). Oto odpowiedź cyt.:
"We have listing for your car with the standard suspension and without the Nivomat the
BILSTEIN B3 springs strengthened construction (for the higher unloaded weight).
The part number of this spring is 36-129157 and is actual available."
"... gdy silnik rozwinie dużą moc, samochód ma skłonność do silniejszych ruchów obrotowych wokół swej osi pionowej w środku ciężkości pojazdu. Opanowanie tej skłonności samochodu od obracania się wymaga od kierowcy wyższych umiejętności ..."
Ostatnio edytowane przez px4ever ; 06-09-2016 o 19:25
Witam
Ja w e38 740d na tył dałem blistein 36-129157 wzmacniane auto mocno poszło do góry i jest wyraźnie twardsze (często jeżdżę do pracy z kompletem pasażerów) na poprzednich KYB RA5569 auto szurało po ziemi nawet jak sam jechałem.
http://postimg.org/image/vgdj5j0yt/
tak było na KYB
http://s14.postimg.org/w103nf641/20161026_161304.jpg
U mnie nigdy auto nie szurało z kpl pasażerów. Ja u siebie miałem obniżone sprężyny z tyłu. Niestety nie wiem dokładnie o ile bo nie ja je montowałem. Wyglądało to tak.
W tym miesiącu miałem zmieniane sprężyny z tyłu. Nie wiedziałem jakie kupić i mechanik zakupił KYB standardowe. Żeby mieć jakiś punkt od nieśnienia. Auto lekko w górę poszło, ale tragedii nie ma. Postanowiłem na razie tak zostawić, pewnie trochę siądzie jeszcze. Koło nie chowa się w nadkolu ale szpara między nadkolem, a oponą jest minimalna. Ja polecam KYB. Dziwne, że Tobie szurało nawet jak sam jechałeś.
Pomijam fakt, że Twoje auto wygląda teraz co najmniej śmiesznie:) Ale Tobie się może podobać, a to najważniejsze:)
Było BMW e32 750 V12