Strona 5 z 20 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 196

Wątek: Spręzyny tylne-wymiana, jaka firma.

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Powiedz cos wiecej o tym. Skad i za ile je kupiles?

    Kupiłem w Koszalinie na zamówienie, 290 zł/sztukę. dziś zrobię fotę jak to hu..o wygląda.

    pozdr
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  2. #42
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Masakra...
    Mówisz, że SACHS w kulki leci a tu widzę, że K+F wzmacniane stoją wysoko jak diabli...

    Czyli dochodzimy do tego, że jedyne słuszne wyjście to K+F standardowe?
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Coboss pusty bak i butla, po zatankowaniu bedzie w sam raz K+F

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    233
    BMW
    e38 740i M62
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    4
    Postaram się niebawem cyknąć kilka zdjęć bardziej obciążonego samochodu.

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    120
    BMW
    E38 728
    Skąd
    Siedlce
    Jakbyś mógł to porób te fotki bo sprawa jest troszkę pilna dla mnie a nie chce wydać 300-400 złotych na marne. Dzięki

  6. #46
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    Cytat Zamieszczone przez serekkox Zobacz posta
    Jakbyś mógł to porób te fotki bo sprawa jest troszkę pilna dla mnie a nie chce wydać 300-400 złotych na marne. Dzięki
    Również podpisuję się pod prośbą :-)

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    120
    BMW
    E38 728
    Skąd
    Siedlce
    Na tył wezmę te k+f tylko nie wiem czy brać wzmocnione czy zwykłe.

    Szkoda że akurat obie są niedostępne. A co wybrać na przód?
    Poradźcie coś Panowie bo się jeździć nie da. Autem rzuca na koleinach że masakra.

  8. #48
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Jakie masz auto i czy zasilane LPG?
    Na przod tym bardziej daj K+F, wydaje mi sie ze standardowe beda jak najbardziej ok.
    Jezeli chodzi o koleiny to opony w tym temacie maja duzo do powiedzenia. Jak sie koncza to bedzie Cie rzucac w koleinach czy bedziesz mial sprawne zawieszenie czy nie.
    Sprawdz tez amory przy wymianie. Najprosciej jest jechac na stacje diagnostyczna, przy prawidlowym cisnieniu w oponach nowe amory maja pona 90% sprawnosci. Jak bedziesz mial 65-70% to mozna uznac, ze amorow juz nie ma. Albo po prostu nacisnij auto jak po zakolysaniu od razu wyprostuje to jest ok, jak sie zahusta to do wymiany.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 03-03-2012 o 16:51

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Do Longa z gazem mysle że tym bardziej wzmacniane z drugiej jednak strony jest EDC co o tym sadzicie?

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    120
    BMW
    E38 728
    Skąd
    Siedlce
    Auto 2.8 bidnie wyposażone, ale bez LPG. Amory nowe, reszta zawieszenie praktycznie tez. Zostają tylko sprężyny.
    Lewa przednia i prawa tylna są uszkodzone, także wyobraź sobie jak auto się kołysze na nierównościach.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •