Strona 4 z 20 PierwszyPierwszy ... 2345614 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 196

Wątek: Spręzyny tylne-wymiana, jaka firma.

  1. #31
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Tak EDC jest super, i faktycznie kiedy tyl jest mocniej dociazony przy obecnym stanie sprezyn auto robi się mniej komfortowe. Szkoda mi tych amorkow swiezutkich. Gdyby wiecej osob pisalo się ne te sprezyny moze uda się dostac jakis rabat hm?

  2. #32
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez lukasz740 Zobacz posta
    czy po założeniu nie będzie efektu podobnego do Lesjoforsa czy CS Germany
    Na pewno nie będzie takiego samego efektu. Sprężyny SACHS są bardzo twarde i ich wadą jest pękanie. Ja wolę raz na 5 lat wymienić sprężynę, która pękła (amory i tak więcej nie przejadą) niż założyć zamiennik, który za pół roku siada na glebę, dobija amory i kierowcę spadkiem komfortu jazdy.

    Cytat Zamieszczone przez lukasz740 Zobacz posta
    nie dopatrzyłem się zapisu o zakazie stosowania w autach z EDC
    Sprężyny, które podałem są standardowe, do EDC należałoby iść tropem od początku, czyli z pierwszego linka w katalogu ZF (właściciela SACHS) odnaleźć auto z EDC i uzyskać numer części (sachsa a nie OE), w ten sposób odszukać sprężyny na rynku wtórnym.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 27-02-2012 o 08:32
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  3. #33
    Vip Vip
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    992
    BMW
    brak
    Skąd
    Kwiatkowice
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Na pewno nie będzie takiego samego efektu. Sprężyny SACHS są bardzo twarde i ich wadą jest pękanie. Ja wolę raz na 5 lat wymienić sprężynę, która pękła (amory i tak więcej nie przejadą) niż założyć zamiennik, który za pół roku siada na glebę, dobija amory i kierowcę spadkiem komfortu jazdy.
    Pozostaje tylko zapytać, czy nosisz się niedługo z zamiarem wymiany? ;-)

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Przesiedziałem trochę z ETk i stwierdzam że nie ma znaczenia przy wyborze części np do 740i czy jest EDC czy go nie ma. Ma znaczenie NIVo ale nie EDC ;)

    W takim razie i ja w najblizszym przyplywie gotowki kupię te K+F, najwyzej jak sie okażą za slabe odsprzedam tu na forum.

    http://e-autoparts.pl/sprezyna-zawie...ml?review=true

  5. #35
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez Michal750 Zobacz posta
    Pozostaje tylko zapytać, czy nosisz się niedługo z zamiarem wymiany?
    Wszystko zależy od monet... ich nie ma za dużo, gdyby były to od razu wymieniłbym wsio na zestaw Sachsa (amory i springi) mimo, że moje zawieszenie jest niby w bardzo dobrym stanie.
    Ostatnio edytowane przez coboss ; 28-02-2012 o 15:41
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Kupiłem Sachsa, wczoraj wsadziłem, dupa siedzi jak u kaczora!!;-/// Albo źle dobrane albo to Sachs przez Zahs. A najgorsze jest to że się narobiłem jak głupi i nic z tego nie wyszło. Jutro rozbieram i reklamuje.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Każdy kto ma problem w doborze sprężyn po numerze oryginału może skorzystać z uprzejmości Kolegi PawelM. który udostępnił nam TISa do rozkodowania VINu.

    http://7er.pl/showthread.php/21016-S...sw%C3%B3j-VIN-)

    Po zalogowaniu po lewej stronie klikamy "specjalne wyszukiwanie" czy jakoś tak i "TABELA SPREZYN"

    Tam na podstawie wyposażenia auta program dobierze nam odpowiednie sprężyny i poda numer oryginału.


  8. #38
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek Zobacz posta
    Kupiłem Sachsa, wczoraj wsadziłem, dupa siedzi jak u kaczora!!;-/// Albo źle dobrane albo to Sachs przez Zahs. A najgorsze jest to że się narobiłem jak głupi i nic z tego nie wyszło. Jutro rozbieram i reklamuje.
    Powiedz cos wiecej o tym. Skad i za ile je kupiles?
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    120
    BMW
    E38 728
    Skąd
    Siedlce
    No to już zgłupiałem. Może ktoś ma założone te K+F i by wrzucił fotkę jak to wygląda na tyle.

    Dziś się okazało, że mam pęknięta przednia sprężynę, więc od razu możecie podrzucić co włożyć na przód. Bez obniżania i innych kombinacji.

  10. #40
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    2,061
    BMW
    750iL
    Skąd
    UK
    Kolega już napisał:
    Cytat Zamieszczone przez marekzegarek Zobacz posta
    Sprężyny kupiłem w sklepie e-autoparts.pl
    K+F na tył, wersja wzmocniona, numer 101 519 00.
    Kupiłem wzmocnione, bo bałem się, że samochód bardzo szybko "usiądzie" na zwykłch sprężynach oraz ze względu na butlę z gazem w bagażniku.
    Zdjęcie przedstawia samochód półtora roku po wymianie kompletnego zawieszenia z tyłu (sprężyny, amortyzatory, wahacze), z prawie pustą butlą gazu, prawie pustym zbiornikiem benzyny, z pustym bagażnikiem, na kołach 235/60R16.
    Załącznik 4142

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •