Soft to najmniejszy problem. Interfejs się liczy. Tak zwany ads.
Soft to najmniejszy problem. Interfejs się liczy. Tak zwany ads.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Więc tak, mój znajomy ma dwa - VAG KKL i ELM327
Któryś podejdzie?
Pozdrawiam,
Marcin
Żaden z tych interfejsów nie podejdzie.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Jak sprawdzić czy cewka jest sprawna? Niestety nie mam możliwości podmiany na inną w tej chwili...
Pozdrawiam,
Marcin
Prosta sprawa. Ma mieć zasilanie na jednym przewodzie. Na drugi trzeba podać masę na chwilę. W momencie puszczania masy ma się pojawić iskra na przewodzie zaplonowym. Najpeliej zdjąć go z kopułki i położyć na silnik. Cewki bardzo żadko się psują w tym silniku. Sprawdź czy w momencie kręcenia rozrusznikiem jest załączana pompa paliwa. Jak nie ma to problem z czujnikiem wału. Jak załącza mompę to trzeba szukać problemu gdzie indziej.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
Ok, dzięki za info.
No to chyba jesteśmy w domu, bo czujnika jeszcze nie sprawdzałem - silnik odpalił zaraz przed sprawdzaniem. Tak jak pisałem wcześniej pompa na krótko działa, słychać ją wyraźnie w bagażniku + słychać, że jest obieg pod maską. Teraz gdy nie chce odpalić pompy nie słychać.
Z Twojej wypowiedzi wnioskuję, że uszkodzony czujnik przekłada się tym, że pompa nie ma zasilania?
W bentleyu wyczytałem, że można sprawdzić rezystancję czujnika, jeśli jest skopana - to czujnik do wymiany, ale może być też tak że rezystancja jest ok, a czujnik może być skopany. Czy jest jakiś sposób, który w 100% pozwoli zdiagnozować że czujnik jest skopany bez podłączenia się do kompa?
Pozdrawiam,
Marcin
100% na sprawdzenie czujnika to podłączenie oscyloskopu ale o niego tródniej jak o kompa. Jak czujnik sypnięty to nie ma iskry i nie załączy pompy.
Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
Albert Einstein
U mnie było podobnie raz paliła raz nie, czasem odpaliła po kilku sekundach zgasła aż w końcu całkiem nie odpalała. Na krótko pompa chodziła. Winny u mnie był przekaźnik od pompy paliwa w tej skrzynce przy podszybiu z komputerami. Raz działał raz nie, po wymianie na inny używany-sprawny, 3 lata jak na razie bezproblemowo.
A który to dokładnie jest przekaźnik ?
Ostatnio edytowane przez tequila1909 ; 12-10-2012 o 12:13
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion