Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 64

Wątek: 7er vs A8

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez przemol Zobacz posta
    Bez przesady ale realna wartość 7er z połowy lat 90tych to właśnie 15-25 tyś i nie ma się co oszukiwać.
    +1 niestety takie realia rynku, osobiście jako sympatyk modelu więcej jak 25k bym za niego nie zaplacil a co dopiero zwykly smiertelnik

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jimbo22
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    152
    BMW
    E38 740 1996
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    21
    dokladnie.

    żonaa miala astre F (którą oddaliśmy siostrze)... auto rynkowo warte pewnie wtedy i teraz <2tys PLN. a NIC mu nie dolega, nawet rdza. przebiegu przez 18 lat zrobiło 210 tys. i sprzedaż tego się nie kalkuluje obecnemu właścicielowi, ale auto realnie jest właśnie tyle warte na rynku - można lamentować, ale nic nie zrobisz. szczęśliwy ten kto je kiedyś kupi.

    dużo aut już sprzedałem i jak sprzedawałem (nie ważne sentymenty), brałem cene rynkową + 10-20% za stan (zawsze dobry) i ewentualne negocjacje na rzeczy które trzeba było zrobić. prosty algorytm. dotyczy każdego mojego auta. i wołanie 30-40 tys za 17 letnie e38 jest bez sensu w pewnym momencie (bo to jest +100% za stan). a w takim wypadku na pewno uda sie kupic zdrowa bude za kilkanaście tys i wkładem 10 - 15 tys naprawdę wiele można zrobić (zwłaszcza jak ma się warsztat, rabaty i 40 letnie doswiadczenie ze plecami ;)

    a dodatkowo z perspektywy kupującego, ktory bierze na siebie całe ryzyko, tak naprawde nie wiadomo czy za te 30-40 tys nie kupuje auta, w którym i tak "coś" jest ukryte o czym sprzedający np. wie. z całym szacunkiem dla pasjonatów (nie tylko BMW) pewności nigdy nie ma. i czasem warto kupić auto w jakimś stopniu niedoinwestowane, ale przynajmniej z wadami "na wierzchu" - kwestia do osobistej kalkulacji:)

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik Awatar Roobs
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    1,433
    BMW
    E65 740D, E71- X6
    Skąd
    Wrocław
    Ja pisałem o E65...za sam hak do auta zapłaciłem 7 tyś ...od 2 lat wiem że to auto zostaje jak pies w domu ...do "śmierci" :)
    Biorąc pod uwagę jakieś 250 tyś km przebiegu to moje dzieciaki pod "remizę" będą śmigać :)
    Ostatnio edytowane przez Roobs ; 15-02-2012 o 15:04

  4. #44
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez dobrus Zobacz posta
    A8 dla mnie nie ma tego klimatu, co 7 czy S-klasse. Przypomina mi się powiedzenie mojego sąsiada jeżdżącego skodą ''octavia jest na passacie, to prawie jak Audi '' :D i to chyba dziala rowniez w drugą stronę :) dla mnie audi to taki lepszy wieśwagen, marka bez wyrazu
    To sobie sasiad wkecil :D
    Jak Cie wkurzy to mu powiedz, ze Octavia jest robiona na plycie Golfa a na plycie Passata jest robione SuperB

    Cytat Zamieszczone przez jimbo22 Zobacz posta
    dokladnie.

    żonaa miala astre F (którą oddaliśmy siostrze)... auto rynkowo warte pewnie wtedy i teraz <2tys PLN. a NIC mu nie dolega, nawet rdza. przebiegu przez 18 lat zrobiło 210 tys. i sprzedaż tego się nie kalkuluje obecnemu właścicielowi, ale auto realnie jest właśnie tyle warte na rynku - można lamentować, ale nic nie zrobisz. szczęśliwy ten kto je kiedyś kupi.

    dużo aut już sprzedałem i jak sprzedawałem (nie ważne sentymenty), brałem cene rynkową + 10-20% za stan (zawsze dobry) i ewentualne negocjacje na rzeczy które trzeba było zrobić. prosty algorytm. dotyczy każdego mojego auta. i wołanie 30-40 tys za 17 letnie e38 jest bez sensu w pewnym momencie (bo to jest +100% za stan). a w takim wypadku na pewno uda sie kupic zdrowa bude za kilkanaście tys i wkładem 10 - 15 tys naprawdę wiele można zrobić (zwłaszcza jak ma się warsztat, rabaty i 40 letnie doswiadczenie ze plecami ;)

    a dodatkowo z perspektywy kupującego, ktory bierze na siebie całe ryzyko, tak naprawde nie wiadomo czy za te 30-40 tys nie kupuje auta, w którym i tak "coś" jest ukryte o czym sprzedający np. wie. z całym szacunkiem dla pasjonatów (nie tylko BMW) pewności nigdy nie ma. i czasem warto kupić auto w jakimś stopniu niedoinwestowane, ale przynajmniej z wadami "na wierzchu" - kwestia do osobistej kalkulacji:)
    Kolego, nie bede duzo edytowal bo w telefonie to niewygodne.
    1. E38 po lifcie to auta w wieku 11-12 lat (niestety czas leci nieublagalnie)
    2. 10 tys zl to Ci starczy na regeneracje turbo, skrzyni i ASB w 3.0d a w 4.0d az na regeneracje turbin :)

    Nie mowie, ze mozna zadac 40-50 tys za e38 bo to przesada to chyba, ze znajdziesz kolekcjonerska z przebiegiem do 140 tys km przebiegu do dnia dzisiejszego serwisowana w ASO. Ale jak slysze, ze moja lala moze byc przez kogos wycieniona na 18-19 tys PLN to szlak mnie trafia.
    Ostatnio edytowane przez joe white ; 15-02-2012 o 21:38
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jimbo22
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    152
    BMW
    E38 740 1996
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    21
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Kolego, nie bede duzo edytowal bo w telefonie to niewygodne.
    1. E38 po lifcie to auta w wieku 11-12 lat (niestety czas leci nieublagalnie)
    2. 10 tys zl to Ci starczy na regeneracje turbo, skrzyni i ASB w 3.0d a w 4.0d az na regeneracje turbin :)

    Nie mowie, ze mozna zadac 40-50 tys za e38 bo to przesada to chyba, ze znajdziesz kolekcjonerska z przebiegiem do 140 tys km przebiegu do dnia dzisiejszego serwisowana w ASO. Ale jak slysze, ze moja lala moze byc przez kogos wycieniona na 18-19 tys PLN to szlak mnie trafia.
    dlatego diesla omijam od lat szerokim łukiem ;) i rozumiem "szlak", przerabiałem, ale co zrobić. też będę sprzedawał za rok (jak mi sie leasing skończy) auto z przebiegiem apewnie ok 80 tys km, za 50%-60% wartości nowego :)

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    527
    BMW
    wiele
    Skąd
    Śląsk
    Cytat Zamieszczone przez coboss Zobacz posta
    Kolego, nie bede duzo edytowal bo w telefonie to niewygodne.
    1. E38 po lifcie to auta w wieku 11-12 lat (niestety czas leci nieublagalnie)
    2. 10 tys zl to Ci starczy na regeneracje turbo, skrzyni i ASB w 3.0d a w 4.0d az na regeneracje turbin :)

    Nie mowie, ze mozna zadac 40-50 tys za e38 bo to przesada to chyba, ze znajdziesz kolekcjonerska z przebiegiem do 140 tys km przebiegu do dnia dzisiejszego serwisowana w ASO. Ale jak slysze, ze moja lala moze byc przez kogos wycieniona na 18-19 tys PLN to szlak mnie trafia.
    dlatego diesel w e38 to moim zdaniem bezsens ;)

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jimbo22
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    152
    BMW
    E38 740 1996
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    21
    Cytat Zamieszczone przez Wiesław Zobacz posta
    Jimbo - chcesz kupić zadbaną e38? Kurde! przecież moja była czarnula jest do wzięcia ! Ręczę za to auto - zajebisty egzemplarz. 3,5 litra benzyna z gazem BRC.
    jak coś to pisz na PW.
    link:http://7er.pl/showthread.php/20555-M...%B3a+sprzedaje
    ogłoszenie nieaktywne od 2 miesięcy? nadal jest do kupienia?





    MOD: postaraj się używać opcji edytowania postów już napisanych i nie pisać posta pod postem.
    Ostatnio edytowane przez joe white ; 15-02-2012 o 21:45

  8. #48
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    45
    BMW
    E38 735 V8
    Skąd
    Stargard Szczeciński
    Panowie wracajac do pierwszego watku 7er czy A8. Od paru latek sledze siódemki i A8- semki na rynku. Powiem wam ze duzo sie ich naogladalem i sporo nimi jezdzilem. Napisze troche o A8 gdyz bralem tez pod uwage zakup tego autka, ale gdy troche nim pojezdzilem(handlowalem samochodami) stwierdzilem ze to jest bardzo awaryjny samochod- zawieszenie sie sypie i jest bardzo drogie, skrzynia biegow nie udana zwlaszcza tiptronik, czeste awarje, czeste awarje elektryki i w srodku ja w audi 80. jedny plus to ocynkowana buda. Co do siódemki ten samochod ma dusze ne powiem ze jest bez awaryjny ale wydaje mi sie prostszy w obsludze jest majestatyczny, nie jest az tak drogi w utrzymaniu i czesci do niej sa stosunkowo tansze niz do A8- oczywiscie nie do kazdego modelu. Ubolewam nad tym ze teraz te dwa Samochody sa stosunkowo tanie i dostepne dla kazdego "malolata" ktory pojezdzi zakatuje i pozniej sprzedaje "w super stanie" masakra!!!!. Mialem do wyboru A8 1999 rok 3.7 quatrro-BMW 735 1997 rok z gazem- wybralem siódemke mimo ze starsza- ale ma to cos ten wyglad powala. i ciesze sie ze podjelem dobra decyzje. pozdrawiam
    Ostatnio edytowane przez fikolxxx ; 15-02-2012 o 21:00

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar szajboos
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    582
    BMW
    e38 730d i Peugeot 806 2.0 HDi
    Skąd
    Brudne Południe - SRC
    Cytat Zamieszczone przez fikolxxx Zobacz posta
    skrzynia biegow nie udana zwlaszcza tiptronik
    To te same skrzynie co w e38 ;)


    Cytat Zamieszczone przez fikolxxx Zobacz posta
    jedny plus to ocynkowana buda
    Nie jest ocynkowana tylko aluminiowa ;)

  10. #50
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    45
    BMW
    E38 735 V8
    Skąd
    Stargard Szczeciński
    sorki zgadza sie mialem na mysli aluminiowa
    Ostatnio edytowane przez Bezi ; 15-02-2012 o 22:33

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •