Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: e38 728i+gaz - nie odpala po czyszczeniu odmy, przepustmicy i po wymianie świec

  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar e38 728i
    Dołączył
    Feb 2012
    Posty
    9
    BMW
    728i E38 1997r.
    Skąd
    Oława

    Exclamation e38 728i+gaz - nie odpala po czyszczeniu odmy, przepustmicy i po wymianie świec

    Witam kolegów. Mam następujący problem i mam nadzieje że mi pomożecie mimo tego że jestem początkującym użytkownikiem. A więc:
    Po wymianie świec, wyczyszczeniu odmy i przepustnicy powietrza a także skasowaniu inspekcji autko odpaliło na benzynie na gazie tez chodził ale raz równo a czasami nie równo, przez dwa dni jeździłem nim a w piątek odstawiłem je do garażu i w niedziele już nie mogłem odpalić. rozrusznik kręci, akumulator też dobry ale w ogóle nie chce zaskoczyć ani na benzynie ani na gazie. I jeszcze jest jeden taki objaw że jak włacze zapłon to wskazówka prędkościomierza podskoczy do góry i opada. A ostatnia jazda moja siódemką wyglądała tak że gdy redukowałem to na chwilkę ją przyduszało i dopiero po paru sekundach wchodziła normalnie na obroty i to tak samo na benzynie jak i na gazie.
    Wiecie co to mogło się stać? Proszę pomóżcie bo naprawdę nie wiem co mam zrobić z tym problemem a nie lubię dawać do mechaników wole sam coś zrobić.
    Proszę o szybką odpowiedź co to może się dziać i jak ten problem rozwiązać. Z góry dziękuje:)

  2. #2
    Vip Vip Awatar Thomsen1
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    402
    BMW
    728i
    Skąd
    Zawiercie/Kielce
    Ja zauważyłem że przy mrozach ok-20 stopni dobrze jest po trasie przełączyć na chwile na benzynę żeby popracowały wtryskiwacze benzyny i na benzynie wyłączyć silnik. , wtedy po kilkudniowym postoju lepiej zapala .Użyj samostartu ,wydaje misie że zamarzły wtryskiwacze , wymień benzyne w baku tzn. zużyj ją i zalej świeżą z dodatkiem uszlachetniającym.


    Będziesz Miał W_ _ _ _ _ _ e

  3. #3