Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Wątek: E38 M60B40 , skrzynia ?? pomocy :(

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    28
    BMW
    było czarne
    Skąd
    inąd
    kolego bialydaro czy czytasz uważnie i ze zrozumieniem?



    Cytat Zamieszczone przez brunoz Zobacz posta
    Chociaż mam oryginalny sterownik ASB, oryginalne zegary, oryginalny licznik (wszystko z odpowiednimi datami produkcji oraz numerami nadwozia na naklejkach oraz w pamięci).
    u kolegi brunoz wszystko jak z fabryki! u mnie w e38 zegary kiedyś były wymieniane ale w chwili zakupu błędu nie było!

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    28
    BMW
    było czarne
    Skąd
    inąd
    brunoz dokładnie tez z tym kombinuje, bowiem bład wyskakuje po wcisnieciu pedału hamulca. sprawdzałem mój włacznik. mam biały na 3piny z końcówką numeru ...853. według ASO i realoem powinienem miec ...854 który jest czany i ma 4piny. co ciekawsze ten mój biały w realoem jest do manuala a czarny jest do automatów. problem w tym ze do mojej wtyczki dochodza 3 przewody i nigdzie nie widac by ktos cos przerabiał.

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar brunoz
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    1,682
    BMW
    E38 740iA
    Skąd
    Katowice
    Blog
    11
    W automacie potrzebna jest teoretycznie ta informacja, że wciśnięty jest hamulec. Wraz z informacją o prędkości auta blokuje lub nie możliwość przełączenia biegu.

    Być może w starszych (naszych) rocznikach funkcję tą przewidzieli sprzętowo, ale była ona nieaktywna póki co?

    Znalazłem jeszcze wątek, jak gość potraktował płytkę PCB sterownika ASB lutownicą na gorące powietrze i też mu zadziałało...
    Nein! Mein Schnitzel!

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez michal82 Zobacz posta
    kolego bialydaro czy czytasz uważnie i ze zrozumieniem?
    Kolego czytam uważnie i ze zrozumieniem.

    Miałem ten sam bład, samochodem jezdze od 3 lat.
    Nagle z dnia na dzien tryb sewisowy i blad na kompie,
    wymienilem sterownik skrzyni (w skrzyni), olej, filtr itp i nadal było to samo,
    mam samochod 96r i nie mam doposazonego do blokady lewarka a mimo to bład wyskoczył,
    zastosowałem rezystor który wpiołem zaraz przy komputerze EGS, błąd znikł, więc wpadłem na pomysł, że może w EGS coś się popiepszyło, kupiłem drugi o takich samych numerach tyle że trzeba pamietać, żęby kupić przed 96r (wtedy dokladali juz blokade), wymieniłem i auto hula aż miło.

    także kolego, u mnie też było wszystko z fabryki i nagle sie spiepszyło.
    i nie dawaj wykrzykników, bo to oznacza, że krzyczysz po mnie.
    a tego sobie nie życze!
    Biały

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    28
    BMW
    było czarne
    Skąd
    inąd
    ok przepraszam za [!] to nie krzyczenia a podkreślenie miało być :beer:

    ale jak mozesz bądz tak dobry i napisz jaki rezysor wpiąłeś w przewody....

    z tym, że u mnie i pewnie u kolegi brunoz auto jezdzi z błędem normalnie a nie w trybie awaryjnym

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    692
    BMW
    e38 m52 + LPG
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Cytat Zamieszczone przez michal82 Zobacz posta
    ale jak mozesz bądz tak dobry i napisz jaki rezysor wpiąłeś w przewody....
    spoko, rezystor: 6ohm 5-10W


    Cytat Zamieszczone przez michal82 Zobacz posta
    u mnie i pewnie u kolegi brunoz auto jezdzi z błędem normalnie a nie w trybie awaryjnym
    może odbić komputerowni EGS w najmniej oczekiwanym momencie i bedziesz uziemniony :)
    Biały

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar rubik
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    62
    BMW
    E38 750i
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez brunoz Zobacz posta
    No tak, ale skoro ktoś ma właśnie taki moduł, a pojawia się ten błąd?

    Doczytałem jeszcze gdzieś na zagramanicznych forach, że może mieć coś wspólnego nieodpowiedni włącznik świateł stop. Gość wymienił go za 25$ i nagle mu ten problem zniknął bezpowrotnie. Nie sprawdzałem jeszcze u siebie co mam i czy jest to część oryginalna i co ważne, o odpowiednim numerze OE. Pin 2 z tego włącznika idzie do AGS.

    Czy wyświetla się Wam od czasu do czasu info na MIDzie, żeby sprawdzić żarówkę stop?
    Ja wymieniałem włącznik (pierwsze co zrobiłem) i nic nie dało. A komunikat o światłach stop co jakiś czas wyskakuje.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •