Widzę, że klub poszkodowanych przez zły solenoid rośnie. Ja również borykam się z takim problemem.
Chociaż mam oryginalny sterownik ASB, oryginalne zegary, oryginalny licznik (wszystko z odpowiednimi datami produkcji oraz numerami nadwozia na naklejkach oraz w pamięci). Problem występuje w M62 i jak widzę także w M60. Podejrzewam, że dotyczy tego samego modułu i skrzyni 5HP30.

W chwili obecnej obecne są trzy rozwiązania:
1. podłączenie rezystora pomiędzy pinami 1 i 2 sterownika ASB (według WDS: moduł A7000 http://www.bmw-planet.com/diagrams/r...0000005618.htm)
2. poprowadzenie całej wiązki oraz dobudowanie odpowiedniego solenoidu i połączenie tego wszystkiego jak przewiduje późniejszy rocznik oraz schematy WDS.
3. przeprogramowanie modułu ASB aby nie szukał solenoidu (póki co brak sposobu jak to zrobić).