Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: diagnostyka silnika problem z podłączeniem

  1. #11
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Zacznij od pomierzenia napięć we wtyczce.
    Jak będą ok to odpinaj po kolei sterowniki aż komunikacja się pojawi. Zacznij od licznika.

    Jest temat na forum gdzie jest to wszystko opisane co i jak sprawdzać przy braku komunikacji.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    ok chyba znalazłem, jak pomierzę to dam znać:) Tak się jeszcze zastanawiam, czy nie kupić sobie kabla i samemu się bawić w diagnostykę, bo tak jeżdżę tylko po mechanikach tracę kasę na paliwo i czas, a tak mógłbym sobie wszystko pod domkiem robić:D jak się nazywa taki kabelek?

  3. #13
    Vip Vip Awatar seban123
    Dołączył
    Oct 2009
    Posty
    2,291
    BMW
    E65 745d i E32 M30
    Skąd
    Puławy, Lubelskie
    Blog
    1
    Szukaj pod nazwą INPA.
    Wiedza o tym, gdzie znalezc informacje i jak ich uzywac to tajemnica sukcesu.
    Albert Einstein

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •