Pokaż wyniki od 1 do 10 z 35

Wątek: Kontrola trakcji

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Tak "miszczu" wiesz lepiej, a jak wiesz to ja się z Tobą nie będę sprzeczał :D
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar xsilver
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,187
    BMW
    m60
    Skąd
    .Kraków
    Cytat Zamieszczone przez sebobass Zobacz posta
    ASC+T nie pozwoli dodać Ci gazu i wprowadzić auta w poślizg lub go pogłębić, Ale nie wyprowadzi auta z poślizgu.

    Dokładnie tak - zadaniem ASC+t jest stabilizacja pojazdy podczas ruszania na śliskiej nawierzchni lub gdy oba koła mają różną przyczepność, czy podczas podjeżdżania pod duże wzniesienie - to asc (czyli ograniczanie momentu obrotowego poprzez przymykanie przepustnicy) + przyhamowywanie tylnego koła, które ma mniejszą przyczepność (to taka elektroniczna szpera) - tutaj sytuacje w jakich działa asc+t (materiały bmw) - http://www.youtube.com/watch?v=iu4xYoS1Bhk


    A tutaj sytuacje w których ma działać DSC - zupełnie inna bajka - http://youtu.be/S8aU1_ZQsKM

    Co więcej, przyhamowanie tylnego koła w sytuacji jak powyżej po pierwsze nie ma sensu (tył jest odciążony, dlatego dsc głównie przyhamowuje przednie koło), a może być niebezpieczne - to jak ściągnięcie nogi z gazu w zakręcie lub zaciągnięcie ręcznego...

    Więc nie widzę podstaw do upierania się przy swoim Mariusz

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •