Uważasz, że ASC+T nie wyprowadzi auta z poślizgu? To przejedź się takim, szczególnie przy obecnych warunkach pogodowych.
Uważasz, że ASC+T nie wyprowadzi auta z poślizgu? To przejedź się takim, szczególnie przy obecnych warunkach pogodowych.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
"Przejedź się" to moim zdaniem za mało, bo ocenić skuteczność systemu.
Trzeba by zrobić przynajmniej jakąś próbę omijania przeszkody -- starczą 2 duże puste pudła i placyk.
Z mojego jeżdżenia wynika, że DSC umie zacieśnić łuk przy skręcaniu i "esowaniu" na śniegu -- pedał gazu lekko wciśnięty (więc nie ma potrzeby przymykania przepustnicy). Tergo ASC+T nie potrafi i auto wejdzie w podsterowność.
warunek dla obu: jeśli kąt znoszenia bocznego nie jest zbyt duży (opona nie idzie bokiem) i starcza przyczepności.
http://www.mototechnika.republika.pl...tbocznego.html
Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...
Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
G. K. Chesterton