Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Wątek: Upgrade nawigacji do poliftu (kolorowe menu) w e65.

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    653
    BMW
    E65 735
    Skąd
    Poznań
    Żle skumałem myślałem że można kodwać e65 zdalnie , w innym wątku wyszło że przez TeamViwera

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jaro_alfa
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    591
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Bełchatów
    Można. Jak masz dostęp do neta przez WiFi, zainstalowany TeamViewer, program do kodowania i kabel, to zdalnie ktoś Ci może kodować. Mnie tak robi kolega.

  3. #43
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Ja mam inpę jakąś z neta ogólnie łączy się z e66 bez problemu czy to wystarczy??? Wszystko co potrzebne jest już w inpie??

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  4. #44
    Początkujący Użytkownik Awatar MasterXX123
    Dołączył
    Nov 2011
    Posty
    88
    BMW
    745i
    Skąd
    Berlin/ Poznan
    Cytat Zamieszczone przez Replay 1999 Zobacz posta
    Nie jest żadną tajemnicą ,że z programowaniem wszystkich modułów nieodłącznie jest związane takie ryzyko,że podczas procesu flaszowania może wystąpić jakiś nieoczekiwany błąd , czego skutkiem będzie "zamazanie się" w pamięci urządzenia zapisanych tam informacji niezbędnych do komunikacji się takiego modułu ze "światem zewnętrznym".
    Mówiąc kolokwialnie po "takim zdarzeniu" mamy zamiast sterownika tzw trupa lub inaczej mamy sterownik "uwalony programowo". Powtórna próba programowania w takim przypadku jest najczęściej niemożliwa, ponieważ WinKfp "nie widzi sterownika".
    Wiele starszych modułów ma uszkodzenia wewnętrzne ,które niezauważalne w normalnej eksploatacji auta objawiają się dopiero podczas programowania (wspomniane nagłe zatrzymanie procesu). Z tego właśnie powodu autoryzowane serwisy "niechętnie wykonują upgrade oprogramowania a jeśli już się na to godzą to albo cena jest b.wysoka albo (oraz) właściciel samochodu musi podpisać się pod tym ,że jest świadomy zagrożeń i zobowiązuje się wziąć na siebie ewentualne koszty takiego uszkodzenie sterownika.
    Żeby zmienić szatę graficzna monitora na poliftowa należy wgrać za pomocą WinKfp (tryb expert) oprogramowanie poliftowe. Jest to duży plik . Z logicznego punktu widzenia większe jest prawdopodobieństwo wystąpienia błędu przy wgrywaniu dużego pliku (14.5Mb) niż np 100Kb. Żeby ograniczyć do minimum ryzyko wystąpienie tego typu awarii do flaszowania wykorzystywane są światłowody ,czyli linie transmisyjne praktycznie niewrażliwe na zakłócenia zewnętrzne..
    To bajka, czy naprawde komus sie udalo przeprogramowac monitor?

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Replay 1999
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    122
    BMW
    E65 740i
    Skąd
    Warszawa/Skierniewice

    Post

    Cytat Zamieszczone przez MasterXX123 Zobacz posta
    To bajka, czy naprawde komus sie udalo przeprogramowac monitor?

    To wszystko prawda. Jednak diabeł jak zwykle tkwi w szczegółach. Wgranie poliftowej wersji oprogramowania monitora do przedliftu problemem większym nie jest.Niestety,w wielu przypadkach po takim zabiegu pojawiają się jakieś mankamenty. To możne być na przykład brak lub nieaktywne niektóre zakładki w menu nawigacji. Przyczyną tego jest nie w 100% kompatybilny hardware monitora z dopiero co wgranym softem. Na pojęcie "hardware" składa się nie tylko konfiguracja elementów dyskretnych na płycie monitora lecz także nierozerwalnie związane z tym dodatkowe oprogramowanie (FSV,OSV,MCV) zaimplementowane do urządzenia na stałe już w fabryce. Jeśli którykolwiek z tych elementów nie będzie w pełni zgodny z poliftową wersją softu to wówczas pojawią się mniejsze lub większe problemy.

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2009
    Posty
    653
    BMW
    E65 735
    Skąd
    Poznań
    A jeśli nie mam zmieniarki , czy wystarczy zmienić Ask i monitor na poliftowy by smigało mp3 ?

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar euro_tuned
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    1,535
    BMW
    F02 750Li xDrive
    Skąd
    Kraków
    Nie, bo mp3 działa tylko ze zmieniarki.

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    Dobra przestudiowałem temat:
    podsumowując
    Auto z pogranicza 2002/2003 czyli z pierwszą elektroniką: Stary wyświetlacz, Idrive bez przycisków i navi CD, zmieniarka stara CD

    Aby mieć aux i zmieniarkę z MP3 muszę kupić:
    Monitor na 2005r+ (numer części mógłby ktoś podać?)
    I drive z 3 przyciskami na 2005r+ (czy może być to po lifcie 2003?)
    czytnik navi 2005r+ czyli ? jaki to numer części? po czym poznam ten 03?
    zmieniarkę CD 2005r+, też po czym ją poznam? numer części?

    nie chcę kupić złych części i potem kombinować
    z góry dzięki za pomoc :)
    pozdrawiam!
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jaro_alfa
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    591
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    Bełchatów
    Kolego, numery masz np. tutaj: http://www.realoem.com/bmw/

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar Saillupus
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    1,473
    BMW
    e65 760i 2003r , X5 4.6iS 2002r
    Skąd
    Szczecin
    Blog
    6
    Jaro, jak znaleźć numery to wiem, chodziło mi raczej od info od osób które już to robiły
    ale np zmieniarek są dwa:
    65 12 9 131 854
    65 12 9 143 440
    wszystkie po 2005r odtwarzają mp3?

    wyświetlacz: 65 82 6 960 096

    czytnik navi są 3 numery...
    65 90 9 124 463
    65 90 9 145 113
    65 90 9 195 223

    kontrolerów I-drive też są dwa

    65 82 6 958 364
    65 82 6 980 057

    czy wszystkie części spod tych numerów będą ok?

    Wystarczy podłączyć (plug & play) i zakodować?

    cholera... Pokrętło od I-Driv`u nie będzie pasowało P&P? widzę że jest inne i bym musiał szukać też drewna :( a do 760, gdzie ja znajdę :(
    Ostatnio edytowane przez Saillupus ; 14-05-2014 o 17:06
    było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •