No to tak się trzyma, wg wskazań testu 9 przy -20 zimny na wielu odbiornikach (grzanie foteli itp) podczas jazdy po odjęciu całkiem gazu potrafi sobie spaść na 1sekunde np do 12,7 i zaraz wzrasta do 14.2, jesli spada na dłużej to tak do 13,5-13,7.

Nie sprawdzałem jeszcze miernikiem. Akumulator jest obsługowy ale z 2009 roku, kupiłem w tym roku używkę. Pomyślałem że może akumulator ma coś nie tak i zjada mi napięcie kiedy jest wpięty w obwód. Stąd pomysł odłączenia.

Sprawdzę jeszcze po uśpieniu co się dzieje.

Stary akumulator z 2006 sprzedałem kumplowi za 50zł. Nie trzymał w ogóle napięcia. Oryginał BMW. Zrobił jakąś płukankę ołowiową czy jakoś tak, odsiarczanie i ponoć śmiga jak nowy :D Chyba go wezmę spowrotem :P