-
Zaawansowany Użytkownik
ja nie miałem żadnych objawów w swojej e38 m60b40 94r,ja pierwszy tam zaglądnąłem od nowości auta i jedna śruba leżała w misce i trzy na pompie były poluzowane,ściągaj miseczkę to chwila roboty a będziesz miał pewność,ja miałem kupioną uszczelkę w serwisie pod miskę ale nawet jej nie użyłem bo oryginalna wygladała jak nowa i trzyma nadal super,najlepiej to zrobić przy najbliższej zmianie oleju, ja w swojej misce znalazłem jeszcze kawałki jakiegoś plastykowego pierścienia który ponoc ma tłumic jakieś drgania czy hałasy na wałku przy zębatce ale i bez niego jest wszystko ok, sruby można wkręcić na klej do gwintów ale przy zwykłym dokręceniu myślę że starczy na lata,,,.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum