Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 53

Wątek: uszczelka pokrywy zaworow

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    wstrząśnięty nie zmieszany Awatar WojtekD
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    8,616
    BMW
    e38 728 iA
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    11
    Cytat Zamieszczone przez jędrek Zobacz posta
    takie porady '' kup nową orginalną uszczelkę '' to byle głupi może doradzić ,
    Dziękuję ;D
    Nie będę nawet mówił, kto może zaproponować klej do szyb jako uszczelniacz pokrywy zaworów :(

    PS
    Doradzałem zakup oryginalnej uszczelki :)
    Ostatnio edytowane przez WojtekD ; 06-02-2012 o 23:00
    Gra muzyka

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    oszywiście Wojtek że zakup nowej orginalnej uszczelki jest rozwiązaniem idealnym wszystko się zgadza a jeszcze lepszym to odstawić auto do ASO .A jak będzie dalej ciekło bo któraś powierzchnia nie jest idealna to pozostaje nowa orginalna pokrywa i głowica a na poważnie z tym klejem to jeśli ktoś nie próbował to dlaczego wyraża swoją negatywną opinie . powtarzam jeszcze raz ,nie jestem za zastepowaniem uszczelki klejem natomiast tam gdzie wymagane jest zastosowanie uszczelniacza polecam z własnego doświadczenia owy klej

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar mati-e28
    Dołączył
    Aug 2010
    Posty
    387
    BMW
    740i 99r. 320d 00r.
    Skąd
    Malbork.pl `s-Hertogenbosch.nl
    jak sama nazwa wskazuje klej jest do szyb a nie do silnika... są tysiące rożnych uszczelnień a ty wybrałeś akurat najbardziej wieśniackie i spierasz sie ze jest najlepsze... ciekaw jestem czy swoje e65 tez tak robisz jak doradzasz innym ... a co do koparek to połowa forum wie ze na nich robię i naprawiam i mieszkam w Holandii gdzie nikt nie stosuje kleju do szyb aby je naprawić :D.. ową pompę zmieniałem w sennebogen 821 juz dwa razy w przeciągu 8 lat i niema tam kolego żadnych innych uszczelek niż oringi ołowiane... wiedz zastanów się do kogo bijesz z tymi textami... ps co do ceny się zgodzę :D
    Ostatnio edytowane przez mati-e28 ; 07-02-2012 o 08:29

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar daniel_hack
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    189
    BMW
    e38 728iA
    Skąd
    Siedlce
    W e34 m50b20 wymieniałem uszczelkę pod klawiaturą 5 lat temu - goetze i do dziś nawet się nie poci.
    Wszystko zależy od stanu gładzi głowicy i pokrywy - staranności wymiany. Przyczyną pocenia się i wycieku może być niesprawna odma olejowa - choć i najlepsza uszczelka - nawet ori może być felerna.
    Pozdrawiam!
    t y l k o . . .

    Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    489
    BMW
    745 e65
    Skąd
    janów lub
    po co ja się wogule produkuje . Mati kto pisał o uszczelnianiu pompy klejem ,przecież tam niema nawet miejsca na tego typu uszczelnienia ze względu na wysokie ciśnienia a pozatym w kwesti maszyn to mam kilka własnych które sam remontuje więc spoko.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar daniel_hack
    Dołączył
    Mar 2011
    Posty
    189
    BMW
    e38 728iA
    Skąd
    Siedlce
    Dziś w swojej 728 wymieniłem uszczelkę pod klawiaturą (oryginalną mi już wydmuchało i kapiący olej smażył się na kolektorze) na Goetze.
    Zużyta była twarda jak plastikowe zabawki i strasznie krucha. Nie dawałem żadnych silikonów. Odmroziłem i wyczyściłem odmę - bo to ona była m.in. przyczyną wydmuchu.
    Zobaczymy z czasem jak się będzie sprawować.
    t y l k o . . .

    Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992

  7. #7
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez daniel_hack Zobacz posta
    Odmroziłem i wyczyściłem odmę - bo to ona była m.in. przyczyną wydmuchu.
    Zobaczymy z czasem jak się będzie sprawować.
    ja osobiście nie lubię bawić się w takie klocki!!Co nowe,to nowe i co oryginalne,to oryginalne!!wolę wydać 250zł.za odmę,niż ją wyczyścić!!Za jakieś 2miesiące dojdziesz do wniosku,że to mija się z celem!!I znowu wymienisz uszczelki+dodatkowo odmę=podwójny koszt!!Osobiście wolę żeby wszystko miało ręce i nogi,ale to tylko moje zdanie na ten temat!!

  8. #8
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    aha, nowa odma niezamarza

  9. #9
    Vip Vip Awatar Adus81
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    938
    BMW
    e38 740i V8
    Skąd
    Śląskie/Racibórz
    Cytat Zamieszczone przez krzywy191 Zobacz posta
    aha, nowa odma niezamarza
    raczej nie chodzi mi o odmrażanie,lub też samo zamarzanie!Miałem na myśli ogólnie,czyszczenie starej!!

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar MariuszE38
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    1,161
    BMW
    Sprzedane
    Skąd
    Toruń
    Cytat Zamieszczone przez Aduś 81 Zobacz posta
    wolę wydać 250zł.za odmę,niż ją wyczyścić!!
    Jakoś Ci nie wierzę :) W innym temacie proponujesz jeżdżenie do magików bo szkoda Ci 28 zł a tu wydajesz lekką ręką 250 ;) Krzyczysz na kolegę, że wogóle coś z nią zrobił, a nie zastanowiłeś się, że może była w dobrym stanie.
    Co do uszczelki to nie potrzeba żadnych past, silikonów, klejów itd. itp. załóż nową, dokręć z wyczuciem i będziesz miał spokój na lata. Te auta mają już kilkanaście lat i coś takiego jak pocenie się uszczelki zaworów jest śmieszną usterką w porównaniu do inych marek.
    ex:
    E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
    E38 728iA Shadowline Individual
    E53 X5 4,4i Sport Pack

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •