Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25

Wątek: elektrozawory, kiedy zamknięte, a kiedy otwarte(foto)

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar e4r5t
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    395
    BMW
    e38 3.0 v8 aut.
    Skąd
    wrocław
    Staram sie podpiac pod kompa, ale jak dzwonie do diagnostow to mowia ze podpinaja ten model od rocznika 97 ja mam 95, kolega z forum probowal inpa i nie dalo rady:-( jesli sie okaze ze klapki sa walniete to wymieniam panel klimatronika czy kazda klapke z osobna? Bo wydaje mi sie ze tam w srodku cos blokuje poniewaz czasami leci cieple z prawej a czasami z lewej chlodne, tylko ciekawi mnie jedna rzecz skoro klapki sa zamkniete to dlaczego z kratek wieje powietrze? Nie jest tak ze jak klapki sie zamykaja to nie powinno nic wiac? Tam kazda klapka odpowida za kazdy otwor? Tzn nogi, twarz, szyba itd w takim razie mialbym wszystkie uszkodzone? Jak to jest? Istnieje jakis sposób, aby tam zerknac do srodka bez rozbierania calej deski??

  2. #2
    (pre) Neo Katechu Men Vip Awatar hatecraft
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    1,088
    BMW
    735i - E38 FL Aut.
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    7
    Cytat Zamieszczone przez e4r5t Zobacz posta
    kolega z forum probowal inpa i nie dalo rady
    Tak, spotkałem się z takim przypadkiem u znajomego który ma E38 z 1995.
    Też nie dało rady podpiąć się z kompem do klimy, a był problem z nawiewem.
    Skrzynie automatyczne się zużywają! Przy przebiegu 200 kkm nie oczekujcie bezawaryjnej pracy...

    Kiedy ludzie przestają wierzyć w Boga, to nie jest tak, że w nic nie wierzą, ale wierzą w cokolwiek.
    G. K. Chesterton

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •