dzwoniłem dzisisaj do gościa...poweidział że mechanicznie stan jest dobry tylko lakierniczko do poprawek drzwi podobno wszystkie maja "purchle"...cena 1200 plus opłaty (podobno) 3000 tysiące plus dojazd i inne koszty...więc nie wiem czy jest sens...zastanawiam się nad 750 którą wcześniej wstawiłem żebyście obejrzeli...tylko ten rok troche mnie męczy:( jak koledzy możecie to zerknijcie do poprzedniej którą wstawiłem:)dzieki wszystki
W jego marzeniach :D
Nie rozumiem tej waszej nagonki na auta tańsze niż te, które chcecie sprzedać... Rynek dyktuje ceny i ciężko dorwać klienta na BMW V12 za 30 tys. skoro za połowę tej ceny też ludzie sprzedają. Jasne, że trzeba być czujnym - ale z drugiej strony kiedy nie trzeba? A nie każdy ma zamiar bujać się z tylu letnim autem skoro dziś ludzie chcą auto max 5 letnie z silnikiem najlepiej 0,001 l.
ex:
E36 325 TDS AC Schnitzer (160KM, 305Nm)
E38 728iA Shadowline Individual
E53 X5 4,4i Sport Pack
Nie rozumiem dlaczego tak się oszukujecie? Co rok to auto jest starsze,co rak ma więcej przejechanych km. Wychodzą nowe modele,tanieją poprzednie, to dlaczego i E38 ma nie tanieć.Uważam że w dzisiejszych czasach 30t to mocno przesadzona cena( nie mówię o L7). Przecież 750 to nie jest jakiś rodzynek typu M5 gdzie ceny baardzo się trzymają.
Uważam że ta z ogłoszenia to ciekawy egzemplarz,przynajmniej ze zdjęć. Jeśli gdzieś wychodzi ruda to co z tego? Czy to auto z salonu albo 2-3 letnie? Podmalować doły drzwi, zrobić opłaty,pierwszy serwis i szybkimi krokami zbliżamy się do kwoty 20t która jest bardzo realna za takie auto...
Co nie zmienia faktu że auto tanie :D Jechać - oglądać - kupować ;)
Dokładnie. Tylko na miejscu mżna sprawdzić rzeczywisty stan auta. Komputer, miernik, kanał i to wszystko w temacie.
t y l k o . . .
Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992
Każdy z was pisze o mierniku itd.Ciekawy jaki procent z was ma e38 w PEŁNYM ori lakierze. Siłą rzeczy,obtarcia P itd są nie uniknione itd co za tym idzie i malowanie elementów
Obtarcia i ponowne lakierowanie - owszem to nic złego - ale szpachla grubości centymetra i więcej i dach od innego pojazdu to nic zachęcającego. A miernik ma nam tylko pomóc w ocenie stanu pojazdu.
t y l k o . . .
Ex: Fiat 125p 1990, e34 m50b20: 1992